teisipäev, 20. juuli 2010

Laul

Väike Tüdruk tegi täna laulu.
Kuigi sellel pole õiget rütmi ja riime, tegi ta selle täiesti korralikult lauldavaks :-0... rokk-ooperi moodi :D
Panen selle siia luuletusena kirja.

Võideldes endas peituva deemoniga

Sa võitled deemoniga
kes mürgitas su keha
sa võitled deemoniga
kes võttis su hinge
sa võitled deemoniga
et õiglus maailmas oleks
sa võitled deemoniga
et viia ellu oma ideaal
unistus
kuid selleks pead sa vabanema ahelaist
võideldes deemoniga

Küsisin, kust sellised mõtted?
Ta ütles, et vampiiri-raamatu lugemisest ja "Rüütel d'Eoni" DVDkarpidelt pilte vaadates.

6 kommentaari:

ritsik ütles ...

Mida Väike tüdruk loeb? Kas Mayeri saagat?
luuletus on äge :)

karikate emand ütles ...

Kassanäe, ritsik siin! :)

Hmm, ei ole Mayeri oma, vaid mingi arsti Transilvaanias kogutud märkmed; raamat on tema päevik, mille vahel on igatsugu meeneid reisilt ja jooniseid jms... Minu õde kinkis talle selle raamatu, millest on nüüdseks saanud tema lemmik. Ta valmistub ka ise Transilvaaniasse ekspeditsioonile minema, ehitas endale selleks pesumasinakarbist auto, millel on ümmargustest DVD-karpidest rattad ja puha :)

Aga ma mõtlen, et seda Mayeri oopust võiksin ma talle õhtuti lugema hakata, kui me Jane Eyre'i läbi saame... Hmmm, hea idee! :)

ritsik ütles ...

ritsik jah :) Ma päris kurvastasin, kui sa millalgi ära kadusid, rõõm sind taas leida.
Kuidas lapsel esimene kooliaasta kulges?
Minu tütar on Mayeri järele hull aga ta on juba 13. Kuigi -kui juba arrrmastus ja tunded siis pigem Jane Eyre kui vampiirid, minu meelest.

Oudekki ütles ...

Ja mina mõtlesin, et ta vaatab seda seriaali, kus on kolm nõiast õde, deemonid ja kaitseinglid.

Muidu on üllatavalt (ei, ei ole üllatavalt, arvestades, kui raamatuline kultuur tal on kodus) küps lugu... Ainult see "ellu viia oma ideaal" on kuidagi kohmakas, seda peaks natukene siluma...

karikate emand ütles ...

Ritsik,
päris ilusti läks see esimene aasta... nii akadeemilises kui sotsiaalses mõttes ;)
Klassijuhataja on väga meeldiv ja see on põhiline :)

Tatsutahime,
oh noh, ega ma talt mingit suurt kunsti ootagi...
aga lihtsalt väga üllatav oli, kui ta minu tuppa tuli, paber käes, ja pidulikult teatas, et tegi laulu...
Pealkiri pani mind kulmu kergitama, ja kui ta veel rokkima kukkus, siis polnud mu üllatusel otsa ega äärt :D

Oudekki ütles ...

Eeh, ta ju on kunstiks täitsa võimeline, muidu ma ei viriseks tolle rea kallal :) Mulle väga meeldis.

Nagu meil treener alati kergejõustikus ütles, et - kui ma tehnika kohta märkusi ei tee, siis on tegemist lootusetu juhtumiga :D