esmaspäev, 19. juuli 2010

Issi tütar

Pesin põrandaid, kuid kuna mehel oli koridoris käimist, tõmbasin kindad käest ja ootasin, kuni ta kusagile maha istub, seni kolasin netis.
Väike Tüdruk tuli minu tuppa ja hakkas endale ümber sättima heegeldatud pleedi. Üha naeruhimulisemaks ja uljamaks minnes hakkas ta selle servadega mu nina ees lehvitama.
- "Lõpeta kohe!" ütlesin ma silmi kinni hoides.
- "Miks?"
- "Mulle ei meeldi, kui näo ees vehitakse - sa tead seda."
- "Noh, tee siis mulle ka."
- "Ei."
- "Miks?"
- "Ma juba ütlesin - mulle ei meeldi, kui näo ees vehitakse."
Tõusin ja tõmbasin kummikindad uuesti kätte.
Väike Tüdruk ütleb pilklikult: "Sinus puudub kättemaksuhimu, mis mulle inimeste juures nii väga meeldib..."

:D

Mehel on samasugused naljad...
Peab teda tundma, et olla kindel, millal ta nalja teeb ja millal mitte, sest hääletoonist seda otseselt välja ei loe... :)

Ma armastan neid mõlemaid, ja nende kiiksuga nalju :)))

6 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Väikesed lapsed ütlevad vahel tõesti uskumatuid asju ja panevad kõike tähele.Töötan ise ka lasteaias just 3 aastaste rühmas.Olen seal hästi palju huvitavaid lauseid üles kirjutanud.
Nende jutud on nii siirad ja otse südamest tulevad.
Issi ja tütre side on midagi enneolematut.Seda ei saagi sõnadega kirjeldada vaid peab ise tundma ja nägema.Mina nägin seda oma mehe ja noorema tütre vahel.

karikate emand ütles ...

Nimi Väike Tüdruk on jäänud vanast blogist ja on praeguseks võibolla eksitav. Tegelikult on ta juba kaheksane :)

Mõtlen, kuidas tema nime muuta... äkki Päike-Tüdruk? :D Päike/Tüdruk?... lihtsalt Tüdruk? lihtsalt Päike? :D Piiga? Tirts? ... 'Väike Tüdruk' sobis talle nii hästi, sest ta oli selline õrnake ja hellake... Aga nüüd juba... - võitleb deemonitega :D

neiud ärevil ütles ...

8 aastane on ju ka veel ikka väike.Minu noorem tütar on 14.Ta on mu lastest kõige noorem.Vanem tütar saab kohe 30 ja keskel on veel 2 poissi ,aga noorem on ka ikka minu väike tütar,kuigi on juba minust pikemaks kasvanud.

Oudekki ütles ...

. o O (ema jaoks on alati Väike Tüdruk, sellest ei pääse)

karikate emand ütles ...

Väike Tüdruk otsustas, et ta soovib minu blogis endiselt Väikeseks Tüdrukuks jääda, nii et ma lasen siis endises vaimus edasi... :)

neiud ärevil ütles ...

Tegelikult on see ju armas.