reede, 9. juuli 2010

Kingad







Mitte midagi ei toimu, ja ongi tore :)

Aga et päevake ilma postituseta mööda ei läheks, kirjutan veel ühtedest kingadest.

Need kingad esindavad minu jaoks kõige traditsioonilisemaid suvekingi.

Ja seetõttu on asi nii, et mul pole kõige õrnematki aimu, millal see eksemplar ostetud on, kuna mul oleks justkui eluaeg mingid sellised olnud. Ehk siis: see on minu nägemus kõige harilikumatest suvekingadest, mis üldse saab olla.

Kui pilti suuremaks klõpsida, siis näeb ka, et erinevalt valge-rohelisekirjudest, mida ma siin mingi aeg tagasi kirusin, on sellel kingapaaril varvaste juurest sisetald liimiga, mitte niidiga kinnitatud. Kuigi ka pruunidel kingadel on suurem osa sisetallast (nagu kanna juurest ilusti paistab) kinni õmmeldud, siis varvaste juures on niit targasti kõrvale jäetud, nii ei saa varbad õmbluste peal 'riivitud'.

Head kingad, pikka iga neile! :)

Kommentaare ei ole: