pühapäev, 30. oktoober 2011

XOXO

Parimad uudised! :-)))

Vend R kirjutas täna hommikul, et nad ootavad järelkasvu! :-)

Mul pole lihtsalt sõnu... see on nii võrratu.

Kahjuks ei näe ma neid enne märtsikuud. Venna Austraalia viisa lõpeb detsembris, kuid siis lähevad nad Z'ga paariks kuuks Malaisiasse. Praeguste plaanide kohaselt aga sünnib lapsuke juunikuus ja - Eestis...
Ui, ma olen nii elevil :-)... Z ju eesti keelt ei räägi, kui nad end Tartusse arstile registreeriksid, siis ma saaks kaasas käia ja tõlkida ja värkida... yay! :-D Vend juba hoiatas, et Austraalia inglise keel on 'kole'... Huvitav, kas nüüd õpivad kõik sugulased inglise keele ära :-) ... ja ikka selle koleda Austraalia oma :D ... juba mugistan naeru, kujutledes oma Isa neid lõputuid 'ää'sid venitamas... :p ... hääi määit, hääu yää döuin'... :D

Ja detsembris või jaanuaris peaks ka Õde Eestisse käima tulema, nii et - on, mida oodata!!! :)

*

Pilt izismile.com'ist.

Kommentaare ei ole: