laupäev, 29. oktoober 2011

Eluke

Eilse filmiõhtu puhuks küpsetasin esimest korda elus muffineid.

Kas ma viitsisin järele vaadata, kuidas muffineid küpsetatakse?
Noooo!
Tegin muudkui aga ainsa magusa taigna, mida tean (suhkrust ja jahust, hapukoorest ja munast - ükskord panin sinna kakaod ka) ja kallasin vormidesse.

Mulle meeldis! :D

Väike Tüdruk ütles, et need on vastikud!..., aga hiljem selgus, et need ei meeldinud talle tuliselt. Niipea kui need maha jahtusid, muutis ta oma arvamust ja hommikul külmkapikülmi muffineid süües leidis ta juba, et need on maailma parimad :p
Nii et teen oma 'suvalisi muffineid' edaspidigi; pean ainult meeles pidama, et varem tuleb valmis teha, muidu jääb Väike Tüdruk tühja kõhuga.

Aga filmi valis seekord Mees ja see oli "Kasiino", Robert DeNiroga.
Oli huvitav ja naljakas; veriseid kohti ma ei vaadanud... kassike ka ei vaadanud. Võibolla olen ma seda filmi isegi varem näinud - Sharon Stone'i kuldne kleit tuli kangesti tuttav ette... aga see pilt võis tegelikult ka mõnes ajakirjas olla...









Täna käis Mees omale kingi ostmas ja põrkas kokku minu Proua Emaga.

Proua Ema tulistas kiiresti suure hunniku arusaamatut juttu, aga muu seas jõudis ta Meest haletseda, et ta minusuguse naisega koos elab, kes sunnib meest nõrkemiseni tööd rabama ja ise kõik raha ära raiskab. "Ma saaksin anda sulle 4000 eurot," rääkis Proua Ema minu Mehele, "aga teadagi oleks see kohe otsas," vihjas ta kahetsevalt minu kulukatele harjumustele... Kusjuures minu ainus kulukas 'harjumus' on Väike Tüdruk... Aga Proua Emal on oma arvamused selle kohta, mida inimesed kuulda soovivad ja ta räägib oma jutu nendele oletustele vastavalt. Kui ma talle praegu helistaks ja küsiks, mida ta selle jutuga silmas peab, et ma raha kulutan ja et Mees peab põlvede nõtkudes tööd rabama (- Mees nimelt ei tööta kaugeltki 40 tundi nädalas, ka ei tee ta mingeid aiatöid või muud tasuta tööd, vaid mängib ja loeb vähemalt pool ajast), siis ta ei saaks aru, millest ma räägin, sest tema 'ajuplaan' vahetub välja, vastavalt sellele, kellega ta parasjagu räägib. Ta kinnitaks mulle täies siiruses ja nördimuses, et ta ei öelnud midagi sellist, vaid rääkis lihtsalt sellest, et praegu on kõigil rasked ajad... Ja ta saaks minu peale väga kurjaks, et ma 'soovin teda halba valgusesse asetada' :D
On ikka inimene maailma loodud! Mees hakkas kohapeal kõndima ja sammu taktis kotiga vehkima lõpuks, et minema saada sealt :D


Kommentaare ei ole: