neljapäev, 14. juuli 2011

Parti-parti! :)


Eile panin oma armsale ja kaunile tädile sünnipäevakaardi posti. Ta sai selle ilusti täna kätte, mis ongi õige päev, ja oli nii rõõmus, et helistas mulle kohemaid. Uih, oleksin ise õhtupoole helistanud...

Eile, pärast kaardi postitamist aga helistas Issake ja ütles, et sõidab peagi külla ja toob kaasa suure ise meisterdatud veini! :)

Ja siis helistas Vend I ja ütles, et tuleb homme (täna) külla väikse viinaga (mis küll pole ise tehtud)...

Jee, piduu! :)
Praegu venda-vennikest ootangi...
Vend I on üks väheseid inimesi, keda ka minu muidu-nii-kõrk Mees rõõmuhõisetega tervitab kui enda külalist... Võin rahus öösel magama minna ja poisid kööki maailma asju lahkama jätta, neil on omavahel rohkem juttu kui minul kummagagi :D

Ma ise väga ülemeelikuks minna ei tohi, sest juba homme algab mul põnev, neli päeva kestev retk iseendasse - nimelt lähen holistilisse teraapiasse, kus iga päev tervelt kolm tundi mu sisemist ilu ja tugevust muu sodi alt välja pesta üritatakse :D, ma ise ka üritan... :) Ma arvan, et neil päevil ma ei kirjuta ka.

Aga täna lasen lipsu lõdvaks... :)
(ja homme püüan vältida sõna "epohhhhh!")

*
Pilt ikka izismile.com'ist.

2 kommentaari:

Tiiu ütles ...

See on nii hea uudis, edu Sulle seal holistikas!

karikate emand ütles ...

Aitäh heade soovide eest, Tiiu... loodan ka, et mind mõningane edu saadab ja muutun hopsti holistlikuks :)