reede, 29. juuli 2011

Õli

Täna avaldas Väike Tüdruk õhtuse jututunni ajal üllatavat soovi - vaadata mälupulga pealt kõige vanemaid pilte. No kõige vanemad on meil vist 2007. algusest või 2006. lõpust ja alguses tegime nii vähe pilte, polnud harjunud - kuu kohta tuli vast 5 pilti. Nüüd on minimaalselt 50. Aga kuigi ma ise armastan fotosid vaadata, polnud ma neid kõige vanemaid justkui aastaid vaadanudki, nii et endal oli ka huvitav. Ja kuna ma just eile leidsin sellise laheda nupu oma arvuti pilditöötlemisprogrammist, millega saab fotole õlimaali-efekti teha, siis tõmbasin ühe suurema näo endale pulga pealt arvutisse ja asusin 'õlitama'. Minu meelest on see õli-värk väga lahe. Ja appike, milline rõõsa rotike ma 4 aastat tagasi olin!!! XD

Selline oli esialgne, töötlemata pilt. (Tähendab, ma küll lõikasin sealt ruudu välja, et nii palju tühja seina ja tekki ei jääks - ma ei tea, kas seda nimetatakse ka töötlemiseks äkisti.)





Nüüd õlimaali efekt. Programm pakkus 'pintsli paksuseks' 3 ja nii ta tuli...





Ja päris paksu pintsliga, paksus 5...




(Soovitan pildid suuremaks plõksida - muidu vist polegi mingit vahet näha.)

Kommentaare ei ole: