laupäev, 9. juuli 2011

Prillat-trallat-prillat-trallat - käes on jälle näärid...

Täna käisin Väikese Tüdruku prillidel järel Kaubamaja Instrumentaariumis. Sinna on umbes 3 kilomeetrit, arvan ma... sest 2,5 km võtab pool tundi jalutamist ja kaupsi lähen ma 40 minutit... Võtsin küll veepudeli kaasa, aga uhh... see 30-kraadine kuumus on suti harjumatu ikka. Üksi on kõhe ringi käia... kuigi sõin just 45 minutit enne välja minekut 4 juustusaia magusa piimakohviga, tekkis ikka hõre tunne sisse. Tagasi tulin parem igaks juhuks bussiga. Sellest on häbi rääkidagi, et pisikesest trennist möödunud esmaspäeval ja neljapäeval valutavad kõik jalalihased ja tagumik ka veel 'takkaotsa' :D

Kurb oli ka vaadata kõndivaid vanainimesi, kellel jalad olid silmnähtavalt pundunud selle kuumaga... kuidas nad küll julgevad nende peale astuda... :(

Samas mõneti mulle meeldib sellise ilmaga ringi käia... Võibolla on asi ainult minus endas, kuid kõik näib aeglasemalt liikuvat nagu oleks kogu maailm mingis vaimses äraolekus... Õhk virvendab ja kõik jõuab kohale viivitusega... Mulle see meeldib... et pole nagu alati, et mina pistan nina uksest välja ja 'maailm' kargab mulle KRAPSTI! kukile :D... Loivata ja uimerdada - mmmmm! :)

Aga ma lubasin prilla näidata. Hakkan algusest.

Need on Väikese Tüdruku esimesed prillid, mis ta sai möödnud aasta märtsis. Neil läks minu kobakäppade vahel sang katki :/



Need on prillid, mida ta siis tänaseni kandis, mis aga olid juba liiga lahjad.



Ja nüüd siis uued. Kampaania tõttu saime ühe prilli asemel kaks, hõissassaa! :)
Ühed siis võtsime senistele väga sarnased lilla raamiga, ja teised punased, südametega :)
Kandma tahab Väike Tüdruk hakata lillasid, punased jäävad varuks.







Noor müüjatar oli väga armas ja asjalik ühteaegu. Muudkui õpetas ja juhendas, asju samal ajal tujutõstvalt punastesse kilekottidesse ja paberkotti pakkides :)



Mul oli juhtumisi ka punane õlasall kaasas... Jah, ma kartsin, et külm hakkab muidu :p



Prillitoos, mis Väike Tüdruk sai kaasa esimeste prillidega, sai ka taas välja otsitud.




Imelikult ära väsitas see käik, aga nüüd, öö hakul, hakkan toibuma jälle :)

2 kommentaari:

tikker ütles ...

oh, oleks sa näinud, mis mina omal ajal kandsin :) mul on 6-aastasest saati prillid olnud ja see oli õnnepäev, kui emalt 9. klassis lõpuks läätsed välja kauplesin. hea küll, kõigi jubeduste kõrval oli kaks viimast paari prille üsna normaalsete, aga siiski jube igavate raamidega, kui võrrelda nende iludustega, mida sa siin näitad. tänapäeval võib lühinägelikkus tõesti inimest kaunistada!

need uued lillad on mu absoluutsed lemmikud. imeilusad!

Anonüümne ütles ...

Kui tore! :) Väike Tüdruk oli just siin, kui ma Su kommentaari sain - lugesin talle ette ja tal oli ka rõõm kuulda, et tema valikut tunnustatakse :)

(karikate emand)