laupäev, 30. juuli 2011

Awww!

Gotta love Daily Mail!

Kui kaunid pildid kaheaastasest šimpansist nimega Do Do ja tema hoolealusest - kahekuusest tiigripoisist Aornist. Ahvike toidab pisikest murdjat ning ka mürab temaga. Loomad elavad Bangkokis, Taimaal, mingisuguses 'krokodillikasvanduses' ( - võeh!).





Ma saan aru, et ka siin on inimene kõvasti looduse loomulikku asjade kulgu sekkunud, ja ma olen tõesti looma-aedade ja tsirkuste vastu, aga ah! - need pildid on nii armsad!

Nagu ikka, lähevad pildid peale klikkides suuremaks ja lingi all on neid rohkem.

4 kommentaari:

Kadi ütles ...

Tere!
Otsisin Internetist teavet Ingmar Bergmani kohta ja leidsin muu hulgas Teie päevaraamatu. Ainult et mitte muu hulgas, vaid pärlina. Ma ei satu just sageli Internetti end unustama, ent siin juhtus nii. Seda tahtsingi öelda. Ja siis lisada, et hea on kogeda ilusaid asju

karikate emand ütles ...

Vau, või kohe pärlina :D - nii armas kuulda, tõesti!
Mul on alati hea meel, kui keegi siit midagi huvitavat leiab - isegi kui see on üksainus lause, nii et mis veel sellest rääkida, kui keegi end lausa lugema unustab...
Tänan! :)

Anonüümne ütles ...

Olen samuti siinsete lugemiselamuste põhjal huvitavaid raamatuid leidnud.

Tervitab kaaslinlane

karikate emand ütles ...

Rõõm kuulda :)