kolmapäev, 13. juuli 2011

Maha päev! ja Ööl ei ole õigus!

Haha, see pealkiri on lihtsalt ühest muinasjutust ja ei tähenda suurt midagi :D

Tegelikult tahtsin öelda:

PKSEVJIZ

:D

Need tähed on nõutavad, et oma blogi blogtreesse registreerida...

Ja Lastejutud postitas minu blogtrees-ilmumise-mure peale eelmise postituse kommentaaridesse järgmise jutu:

"Kas sul on seal oma profiil, mille all on sinu blogi näha? (et sisened parooliga ja siis on "Halda minu blogisid"?) Kui pole, siis tee endale kasutaja ja kinnita oma blogi enda alla nii nagu seal õpetatakse. Kui see on tehtud, siis tekivad sinna blogi nime järgi ikoonid, mille ühe funktsioon on blogi blog.tr-s mitteaktiivseks muutmine. Ma pole seda küll proovinud, aga ma arvan, et see töötab. "

Nagu ma oma vastusesse sada korda kirjutasin - tasub proovida :D

Mul oli vana parool meeles ja puha, miska kasutaja ma juba olen.
Selle tähekombinatsiooniga 'kinnitan enda blogi enda alla' :)
Siis vaatan, mis edasi saab...

3 kommentaari:

Kaur ütles ...

Ma olen selle ringi (kinnitad, eemaldad) läbi teinud.
Tulemus:
blogi kaob blog.tr.ee-st ära.
korraks.

karikate emand ütles ...

Jälle midagi veidrat: sain mailboxi selle teema alla kirjutatud kommentaari Kaurilt, aga blogis seda küll (hetkel?) näha pole, kuigi kirjutatud on see 8 tundi tagasi... Pole ka märki, et kommentaar oleks kustutatud. Midagi seninägematut!

Aga tolles kommentaaris oli öeldud, et selline toiming töötab küll, kuid ainult mõneks ajaks.

Ma ausalt öeldes seni arvasin, et õnnetud blogipuu omanikud lihtsalt ei oska blogisid sealt eemaldada, kuid nüüd hakkab tunduma, et nad lihtsalt ei taha.
On alles siilid!

karikate emand ütles ...

Niinii, Kauri kommentaar oli spämmikastis millegipärast. Koukisin selle sealt osavasti välja :D

Ja blogi muutsin blogtrees 'mitteaktiivseks'... näis! :)