neljapäev, 28. juuli 2011

Lugu mehest, kes on sünnitanud kolm last

Mõtlesin, et loen natu kollast kirjandust, enne kui mõnusasti lõunauinakule jään, aga SEE LUGU on minu jaoks natuke liiga ... progressiivne. Mees on korraga siis nii ema (raseduse ajal) kui ka isa (pere-elu elades)... Lapsi imetas mehe abikaasa, kes aga ei saanud ise sünnitada, kuna tema emakas oli välja lõigatud... eh, nujah, kõik on korras nagu... sealsamuseski.

Eih, nüüd tuleb küll kiiremas korras 'virguda' ja jutul lõpp. Rohkem ma sündida küll enam ei julge. Tõenäoliselt sünnin organidoonorina (ja sellise suhtumisega - pole ime, see oleks just paras mulle, ise ka saan aru)! :D

5 kommentaari:

helle ütles ...

Kus mehel see emakas on ja kas toimus isetolmlemine? Kuidas naine sai imetada, kui sünnitusprotsessi ei toimunud???
ma nagu viie-aastane - muudkui küsin, küsin...

karikate emand ütles ...

Njaa, vot, ma räägin Sulle :)

Mehel oli emakas, sest ta oli kunagi naine. Siis lasi ennast meheks muuta: hakkas võtma meessuguhormoone, kasvatas habeme (nagu pildiltki näha) ja kliitorist kasvas siis riistapuu, millega meesterahvas 'sugu' teeb. Tema siiski ei tee, sperma tootmist ei toimu, nii et see mees eostati mingi teise mehe spermaga.

Aga ilma sünnitamiseta imetamisega on nii, et kui piimanäärmed on olemas, siis saab neid hormoonravimite sissevõtmise ja rinnapumba kasutamisega tööle panna.

Vaat, kus me elame alles ajal...
Alati leitakse mingi võimalus...
On see hea või halb... tont teab.

karikate emand ütles ...

St, emakas on sellel mehel praegu ka ja ta sünnitas loomulikul teel, mitte keisrilõikega. Väikesed täpsustused :)

Anonüümne ütles ...

ma ei tea...mulle tundub see igal juhul halb. või ohtlik, ok.

soodomakomorra

karikate emand ütles ...

Oh, irw irw... avasin oma blogilehe ja nägin eelmise postituse esimest pilti, kus toimub selline dialoog:

Naine mehele: Sa saad isaks.
Mees imestab: Kas ma olen rase?
Naine: EI, mina olen!
Mees: Sa oled ka rase või?

Väga prohvetlik minust... :D

Mul on ka kõhe... ma ütlen: ma kujutlen selgelt, kuidas minu hing järgmiseks eluks siseneb kehasse, mis kasvatab kaheksat kopsu ja mille jäsemed ja muu on alaarenenud, ning antakse pärast kopsude kaubaksminekut koertele. Ja kes siis ei tea, et mida kardad, see juhtubki :D... Ja mõelda vaid, et isegi surmast ei leia enam pääsu...