reede, 10. juuni 2016

Veel pilte

Eile tekkis mul järsku vajadus rohkem teada saada molekulide, isotoopide, radioaktiivsuse, gammakiirguse, päikesetuule, virmaliste, magnettormide, kvarkide, barüonide, mesonite, hadronite, värvilaengute, gluuonite, beetalagunemise jms pisikeste võimsate nähtuste kohta. Veetsin mitu tundi Vikipeedias ja konspekteerisin usinalt, aga muidugi värviliselt, sest mul on praegu selline kirju periood märkmikes.

Füüsika:






Muu päevik/jutt:







Kanäe, mul on fotoaparaadis pilt suhkrusaiadest. Kas keegi peale minu veel teeb ahjus või, suhkru ja terakese soolaga saiu kuumaks ja krõbedaks? :)  Või on see tänapäeval liiga veider maius...?
Samas sel moel krõbedaks tehtud juustusaiu ei asenda miski juustupulk ega -küpsis.




Aga mis veel füüsikasse puutub, siis homme peame Mehega sõitma Viljandisse ja kui VT annab, siis ma võtaks ta 8. klassi füüsikaõpiku tee peale lugemiseks kaasa. Lausa kiusab, kui palju olulist ja elementaarset ma enam selles vallas ei mäleta.


Viljandis peab Mehe sugulane mingit ümmargust sünnipäeva. Ta andis juba märtsis teada, et 11. juuni vabaks jäetaks ja ootab Meest väga - ja koos naisega. Mina nägin Mehe sugulasi (tegelikult tal veresugulasi on üksainuke ja seegi 'poolik', teised on kasu-sugulased :), sünnipäevalaps samuti ) viimati nii 15 aastat tagasi ja 'juubilari' pole üldse kunagi näinud. Mees oli täiesti nõus üksi minema, aga ma arvan, et tema sugulastel on nüüd mure, kas 'vaese invaliidi' eest ikka hoolitsetakse kenasti :p  Noh, see on ju armas, et nad muretsevad ja ma olen nõus minema ja neid oma kohaloluga rahustama. Ma usun, et ma ei pea kellegagi eriti rääkima ja mu sõnum saab Mehe ja minu vahelise kehakeelega kenasti edasi antud.

Kommentaare ei ole: