kolmapäev, 29. juuni 2016

Päev sotsiaalmeedias

Tegin eile Mehele ühe üsna igava, pika ja tüütu tõlke ära ja otsustasin end premeerida poole liitri piimakohvi ja Instagrammiga.

Instagrammi jätan ma iga päev üsna palju kommentaare. No umbes kümme. Põhiliselt on need fotodele, ja peamiselt on need pildid budistlikest templitest, munkadest või tillukestest räpastest aasia lastest :). Kommentaarid tulevad iseenesest mu näpu alt, nii et kui keegi vastab, siis olen ma jahmunud ja ei mäleta midagi :D

Üks templite pildistaja ütles mulle eile, et tal on 'erakonto' ka. Vaatasin ka sinna ja - tõesti, sadade kaupa imelisi pilte, mida kõiki tahaks laikida, aga ei saa ju ära ummistada teise 'tegevuste ajalugu'. Mees töötab Nepaalis tõlgina ja on seal kaua elanud või sageli käinud, nii et pildid pole tavalised turistipildid. Ka õpib ta budismi ja sanskriti, nii et infot pudistab ka piltide juurde, kuid ei mingeid tekstilahmakaid, mida mõned üllataval kombel Instagrammi panevad, ma ei tea kuidas - kas tõesti toksivad telefonis sisse?

No vaat, kommenteerisin neid pilte seal - vahepeal tegin süüa ja koristasin ja siis vaatasin aga edasi -, parajasti kommenteerisin mingit tsitaati, kui see reisumees ütles, et tal on FB lehekülg ka, kuhu ta tsitaate ja pikemaid tekste paneb. No vaatasin sinna ka - ja tõesti, väga tore lehekülg, mitu postitust päevas. Aint mul pole niipalju aega küll Internetis olla. Aga ütlesin, et paistab, et ta võtab ikka väga tõsiselt seda budismi tutvustamise ja Nepaali tutvustamise asja, mis on kena vaadata.

Kuna 'laikisin' tema FB lehekülge, sai ta mulle saata sõbrakutse - seda juba oma privaatkontolt. Aga. Mul on ju FB ainult info jaoks ja kui ma sinna korraks niisama vaatan, siis laigin põhiliselt Tolkien Society-laadis lehekülgede asju :D - mul on seal fiidis vähemalt samapalju küll budiste, kuid neid ma ainult laigin - kääbikuid ja haldjaid ma ka jagan, sest ainus inimene, kes mu lehte vaatab on VT, kes ka armastab Tolkieni. Pealegi on mul ju seal valenimi, oeh, ma alati vingerdan ebamugavusest, kui keegi mulle "hi, Karikate!" kirjutab, arvates, et see on mu eesnimi ja Emand perekonnanimi :)

Siis kirjutasin talle ja rääkisin, et ma ei suhtle tegelikult internetis ja nii ja naa...
Lõpuks läks selle alla terve eilne päev.

Need pildid ja taustainfo piltide kohta oli tõesti super, aga - terve päev!!!
Mul puudub oskus sotsiaalmeedias olla ikka :D
Võtan seda liiga tõsiselt, et peangi vaatama, kui keegi soovitab.
A kas ma oleks pidanud oskama karta, et ühest kontost kasvab ühe päeva jooksul neli, mida ma jälgima 'peaks' :D?

Aga jah, just selle pärast, et sotsiaalmeedias kasvab info maht nii kiiresti, ma sellest eemale hoiangi. Ka Instagrammis jälgin ma 170 kontot ja see käib mul tegelikult kõvasti üle jõu - võtaks 1,5 tundi! -, kuigi ON väga inspireeriv ja armas :) Kõik need joogaharrastajad ja taimetoidud ja kaardimoorid ja hipielu, mungad, jakid, metsad ja mäed...


- - -

Lisatud päev hiljem...

Ok, nüüd olen ma saanud kutse ühineda VEEL ÜHE Nepaali Tõlgi hallatava leheküljega FB's, ja tema sõbrad Nepaalist saadavad mulle sõbrakutseid 0_0
Üks neist on päris ehtne laama, tumepunase mungarüü ja märsiga...
Tahaks loota, et laama ei solvu, kui ma ei reageeri.

Kommentaare ei ole: