kolmapäev, 15. juuni 2016

Chill ja Zen


Üks mees (nime unustasin ära ja kuna ma ei tahtnud oma tegevust katkestada, ei tea ka, mis 'minuti' pealt seda otsida) vastas sellele küsimusele umbes nii:

"Et olla õnnelik, tehke seda, mis mina - mina olen väga õnnelik!"

Saatejuht Ingrid Peek: "Aga mida sa teed?"

Mees: "Peaaegu mitte midagi!" (Naerab...)

:D

Mis nii viga! :)
Tore, et minusuguseid ikka leidub, kelle meelest enam-vähem kogu tegutsemine on asjatu.
See tähendab, et kui mõned üksikud asjad kõrvale jätta, võiksid tegevused sündida vahetust vajadusest, nii et sa mitte ei kavanda neid, ei võta end kokku, et neid teha, vaid pigem leiad end tegutsemas, sest tegu on pingutusvaba, 'orgaaniliselt' elu juurde kuuluv, iseendast sündiv, karmavaba.


(Pole minu foto)


***

Veel paar teemakohast tsitaati, mis on mul siin äraviskamist ootava 'lipaka' peal juba nädal aega seisnud.


"Kõik teod on karmasündmused. Tassi kohvi joomine on karmasündmus. See tegevus tekitab mälu ja mälul on võime ehk potentsiaalsus tekitada soovi. Ja soov tekitab jällegi teo."
DEEPAK CHOPRA

See ei räägi minu ülalolevale jutule vastu, nagu näib. Aga kus on vahe, ei oska selgitada. Vahe on seal kusagil eesmärgi ja tulemushuvi kandis :)

***

"Terviklik olend
teab minemata,
näeb vaatamata
ja saavutab tegemata."
LAO ZI

Kommentaare ei ole: