neljapäev, 20. veebruar 2014

PayPal

Mitu inimest on soovitanud mul blogisse PayPal'i nupp üles panna, mille kaudu saaks mu blogi anonüümselt toetada.

Selleks peab minu arusaamist mööda küll omama PayPal'i kontot.

Ma olen selle konto ja nupukese loomiseks saanud nii palju omaalgatuslikku abi, et otsustasin ära, et tõesti panen selle toetamisnupu siia üles - muidu läheb kogu abi ju mõnes mõttes raisku. (Mõnes mõttes aga ei lähe, sest teiste heaks tehtud teod kannavad head energiat niikuinii.)

Räägin ka, millega ma kimpu jäin - ehk on abi kellelegi, kes ise selle nupukesega mässab.

 PayPal'i lehel juhendatakse väga ammendavalt, kuidas kontot luua.
Mina takerdusin seal, kus küsiti kolmekohalist koodi, mis olevat pangakaardi tagaküljel, allkirjaribal.



 Minul polnud seal peale allkirja küll midagi. Tundub, et selle kõige tavalisema deebetkaardiga ikka kontot teha ei saa.
Juba loobusin, mõtlesin, et nii tore, et ma ei peagi oma pead vaevama sellega, kas ja kui kohatu see "Donate" nupp minu blogis ikkagi oleks. Aga sellegipoolest jagas Daki mulle delikaatselt õpetusi edasi.
Et tuleks minna pangakaartide lehele ja valida "telli kaart" ja sealt tellida virtuaalne krediitkaart.
 Tegin selle ära ja ennäe - tõepoolest anti sealt nii virtuaalse krediitkaardi number kui ka see kurikaval kolmekohaline 'security code'.
 Nüüd õnnestus mul lõpuks oma konto "verifitseerida".


 Kuidas blogi jaoks seda nuppu teha, õpetatakse ilusasti SIIN.

 Minu südame teeb kergemaks see, et virtuaalne krediitkaart aegub 1. aprillil.
Seega olen siin targemaks saanud ja õpetusi ilusasti kasutanud, aga ei pea eluks ajaks selle nupu otsa istuma jääma :D

 Nupp on siis nüüd mõneks ajaks olemas ja imedeime - ka töötab! :D Suur tänu kõigile, kes kommentaaridesse ja postkasti nõuandeid ja infot saatsid! :)

9 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

oot, ma ei saa nüüd aru, kas selleks, et seda kollast nuppu kasutada, peab ka minul olema krediitkaart?

tervitustega,
Suur Tehnikavõhik

karikate emand ütles ...

Jah, tead, see Donate nupp on kasutamiseks ainult neile inimestele, kes harrastavad rahuvusvahelist internetišoppamist ning on seetõttu teinud omale PayPal'i konto.
Et, vähe sellest, et peab olema krediitkart või selline deebetkaart, mille tagumikupoolel on need pildil olevad numbrid olemas (eespool pikk kaardinumber ja seejärel veidi eraldi mingi kolmekohaline number) - PayPal'is peab konto ka olema. Minu arust.
Võibolla mõne aasta pärast on see konto pea kõigil, aga praegu on see enamikule meist tume maa.

yrt ütles ...

Kas PayPali kaudu annetades näiteks täiesti ümmargune summa, laekub Sulle ka sama ümmargune summa või on sealt otsast mingid sendid või eurod teenustasuks võetud?

plika ütles ...

PayPal võtab teenustasu. Muuseas peaks KE üle vaatama ka raha kättesaamise võimalused, sest seda saab teha AINULT kehtivale krediitkaardile. Edu!

karikate emand ütles ...

Yrt,
mina olen saanud kaks ümmargust kingitust :), nii et ilmselgelt on see teenustasu maha läinud Lahketelt Inglikestelt.
Eks mingi teenustasu ikka on, igal pool on.


plika,
ehhee, seda küll, et selle nupukese peaksin maha võtma mõni päev enne esimest aprilli ja siis uurima jälle Teadja-Tüdrukult, kuda sealt need kuldsed taalrid kätte saada, enne kui mu virtuaalne krediitkaart koos nendega jälge jätmata kaduvikku haihtub.

yrt ütles ...

Tore, kui laekumised ikka ümmargused püsivad:) Kusjuures PayPaliga makset tehes läks mul küll ainult üks ümmargune summa maha ja ei lisandunud midagi teenustasu ülekandele. Ju nad teenivad millegi muu pealt, see on hea:)

karikate emand ütles ...

Ups, väike vigade parandus: teatised tulid ümmargustest summadest, aga arvele tegelikult jõuavad lõpuks väiksemad summad.

Daki ütles ...

Ja mina sain just teate ka, et nüüd saab ka Eesti arveldusarvele ülekannet teha - ma pole täpsemalt süvenenud, aga igal juhul, kui nt krediitkaart aegunud ja uut ei viitsi/saa teha, siis su raha siiski sinna kinni ei jää ja tuleb vanaviisi ülekandega.

karikate emand ütles ...

Hehe, kõik väline nagu soodustaks seda, et ma just nüüd selle konto tegin :)

PS, MILLAL Sa magad, tüdruk? :D
Pardi ja öökulli segu... :D