teisipäev, 12. märts 2013

Niisama...

Täna on mul väga imelik tuju..., sest ma ei tõusnud kell 5 vaid ... 8 paiku.
VT oli veel kodus, kuna täna tal esimest tundi polnud.

Kui ma ei saa enne teisi üles ärgata, siis ma tunnen ennast väga imelikult... nagu ma oleksin teistel ees.
Ja nii ei taha ma oma toast üldse välja tulla.

Täna mul vedas hommikusöögiga, kuna eile õhtul juhtusin tegema nii palju ahjusaiu juustu ja saiakattega, et Mees võttis neid kuivikuid hommikusöögiks, mina aga sõin oma kohvi kõrvale pähkleid. 10.20 pidanuksin hakkama majapidamistöid tegema, täna siis: minu tuba (tolm ja põrand), wc kergelt lapiga üle käia, pesta kõik plaatpõrandad ja küürida vannituba. Aga ei. Kui ma õigel ajal päeva alustatud ei saa, siis ei tulegi mingit päeva, tuleb üks suur prokrastinatsiooni-demonstratsioon.


See on lihtsalt imelugu, mis asjadega ma sellistel päevadel tegelema satun.... oeh!...

Ja siit nüüd teise, kuid eelmisega seotud teema juurde :)

Mul ja VT'l on sageli nii, et asjades, kus me tugevad pole, läheb tulemus seda hullemaks, mida rohkem me hea tulemuse nimel pingutame. Targem oleks 'lõdva randmega' võtta, näiteks joonistamist. Aga ikka ei saa, ikka püüad ja siis imestad, kas sinu 'parim' on tõesti see õudne käkerdis-mäkerdis?
Vast on see tuttav teistelegi...

Täna, olles vahtinud Internetis küllaga 'pardilõusta' tegevaid preilisid, 







otsustasin jäädvustada ka enda duckface.
Lootsin midagi sellist nagu viimasel pildil.
Aga sain pildid, mis on pigem kenad kui häirivad - 
mitu korda proovisin ja tulemus oli alati umbes selline:


Lõbus ja imelik samas :)
Asi on vist selles, et mul on väike ja õhuke suu... ausõna, ajasin selle nii prunti kui suutsin
siit näide külje pealt:


Ee, jah, mul on käes vetsupaberirull.
(Ma ju räägin, et ma tahtsin naljakaid/lollakaid pilte teha!)
See on lavendliga, lõhnab hästi, ma ikka nuusutan seda, 
kui ma vetsus käin
kui mul on vetsus nina nuusata vaja...
:)
Ja praegu sai mul taskurätipakk tühjaks ja võtsin seniks rulli, kuni keegi poes ära käib... :)

Oijah, aga vaat ilma lõunasöögita ei saa kohe mitte kuidagi...
lähengi siis kööki gardulaid koorima....

Enjoy the day! :)

Kommentaare ei ole: