esmaspäev, 18. märts 2013

Ahh seda tüdrukut...

Praegu on koolivaheaeg ja VT nalju ja 'õelutsemist' on mul võimalik kuulata hommikust õhtuni - ajee! :D

Täna varahommikul tuli VT minu juurde järjekordse koduseelikuga, mis on talle väikseks jäänud.
Tema koduriietega on ammu mure, just alumise otsaga, pluusikesi kapist ja ka poest ikka leiab, kampsuneid eriti mitte ja pükse kohe üleüldse mitte. Koolis käib ta iga päev sama teksapaariga.

No mina olen talle koduriieteks soovitanud pehmest riidest pükse või dresse, VT jaoks tundub see õudne mõte!
Täna siis uurisingi tema käest, mida ta siis ikkagi oma koduriietena ette kujutab, kuna mina pole sellest veel aru saanud.

Ja ta pahvatab mulle hetkegi mõtlemata: "Lady Gaga kostüüme!" ja marsib paljaste kintsude välkudes minema.




Veidi hiljem olen ma koristama asunud, kuulan VT jutuvada ja imestan tolmuhulga üle oma toas... Jah, vist jäi tõesti kaks päeva põrandapesu vahele... Pobisen siis omaette...
"Nii palju tolmu! Koosnen ma tolmust või?..."
VT, kes on vahelesegamise ja mittekuulamise tõttu veidi puudutatud, kähvab:
"Ehh, emme! Sellele ei pea sa praegu mõtlema, oled veel liiga noor. Pead ootama paar aastakest, enne kui põrmuks muutud!"



Kommentaare ei ole: