pühapäev, 3. märts 2013

Jälle nädalake läbi... :)

Mulle meeldib mu praegune päevaplaan - kogu aeg on tegemist, aga kõik saab tõesti tehtud ka.
Ainult see on veidi kahtlane, et mul on ka 'lugemine' ja 'õppimine' plaanis sees ja siis tundub see vähem valik ja rohkem nagu kohustus. Samas - kui ma paneks kirja 'vaba aeg', siis ma molutaks selle võibolla niisama maha ja ei õpiks ühtegi uut sõna ja loeks kahe nädala jooksul pool raamatut läbi, sest niisama nina nokkida on ju ka 'vaja'(?).

Igatahes, möödunud nädala jooksul:

Lugesin: 
Tõnu Õnnepalu "Mandala"
Tohutult soe, hingestatud ja mõnus raamat, 5+ !!!
... Ma kutsun meie tiigerkassi ka rotikeseks :D ...
(Äratundmise hetki oli tegelikult palju!)

Sylvia Plathi luulet, siit. Kolm luuletust meeldisid (neist kaks väga), ülejäänust ei saanud midagi aru.

Kuulasin:
Öösel Bachi (Orkestrisüiti nr.3 D-duur) ja Händeli 'veemuusikat',
päeval Norah Jones'i albumit "Little Broken Hearts"























Vaatasin:
animafilmi "The Sky Crawlers", koos VT'ga.
Mulle meeldis! See oli parajalt haige, tühi/lage pilt, aeglased inimesed, väga ilus muusika, palju pilvi.
VT'le meeldis muusika :D
Ja talle tegid palju nalja need veidralt kiunuvad jaapani piigad :D (selle osa kohta ma ütlesingi: 'haige').



Kus ma käisin:
VT'ga hambaarsti juures ja loomapoes: ta tahab endale merisigudikke. Käisime asja uurimas. Kui ta tahab kahte põrsast, siis peab jube suure puuri ostma. Ja jube palju ... ee... seda põrandapudi.

Veel käisin Konsumis, Selveris ja Prismas, kust lõpuks ostsin endale aluslinad.
Mul polnudki selliseid asju, sest vahepeal mõtlesin, et suren kohe ära, siis mõtlesin, et kolin kohe ära ja alles nüüd märkasin, et ma pole kumbagi teinud, nii et võin julgelt raisata kahe aluslina peale.
(Kuna meie kodus keegi enam ammugi alla ei pissi ja pesu pestakse regulaarselt, siis on iga voodi jaoks 2 lina sobivas suuruses, aga kuna mina ostsin omale juunis või millalgi uue madratsi, siis selle jaoks linu polnudki, magasin pleedi peal või kattemadratsina kasutusel oleval tekil, kui pleed kuivas).

Üldiselt mulle meeldivad valged voodipesud, aga olin juba paari poodi vaadanud ja päris ideaalseid mõistliku hinnaga linu polnud, nii et ostsin Prismast sellised liblika- ja lillelised, mis said mulle kiiresti väga armsaks :)



välguga:



Ja niisama jalutamas käisin ka.
Nii et... olen aeglane, juhmivõitu, aga tubli olnud sel nädalal :D

Sättisin ka kapipealset veidi ümber:



selle musta ruudukestega karbi ostsin kusagilt vuhvlipoest,
hästi odavate küünalde ja viirukipulkadega.
Need haisesid kohutavalt, aga õnneks ma tahtsingi eelkõige seda karpi sealt alt.



No vaat siis, ja ongi kõik.

Kellele need pildid igavaks jäid, võib vaadata mu teise blogi postitust kirjudest, naljakatest või veidratest seltskondadest. :)
Kellele aga meeldivad loodusepildid, see võib vaadata postitust jää-, lume- ja tormiaeg.

Bye! :)


Kommentaare ei ole: