laupäev, 2. märts 2013

Love notes



Mees

Jagan Mehega oma kurvastust ja imestust selle üle, et Sylvia Plathi luuletused väsitavad mind oma kujunditekülluse ja metafooride rohkusega, nii et enamikust ei saa ma midagi aru.
Mees, kes on minust nii tekstianalüüsis kui ka muudes asjades palju targem ja läbinägelikum väidab resoluutselt, et kui ma nendest aru ei saa, siis on kehvad luuletused.
"Mis mõtet on kirjutada midagi, millest arusaamiseks on vaja eritreeningut," küsib ta?
Tegelikult on Mees salaja elitarist ja paras misantroop.
Tean, et kellegi teise puhul ta poleks nii leebe olnud  :)

*

Tädi V kirjast

"Tervitan sind südamest, kallis *** ja kirjuta mulle ikka. Sinu kirju on nii tore lugeda ja naerma ajad sa ka. Niii armas, väga hea on peale pikka tööpäeva nii toredat kirja lugeda. Tuleb nagu taas muu maailm meelde ja meenub, et seal elavad tavalised inimesed, on väga toredad igapäevased mured ja rõõmud."

*





Isa

Jutustan isale (ilma mingi enesetaputeemata siiski - neid mõtteid mul praegu pole, ja neid aegu, kus neid mõtteid mul pole, on olnud vähe-vähe), et praegu näiteks võiksin ma rahulikult surra, kuna tean, et olen vaimselt edasi liikunud sellest salalikust ja kahjurõõmsast väikesest plikast, kes ma kunagi olin. Aga kes teab, mis edasi saaks...

Isa ajab silmad suureks, tõmbab pea tagasi ja teeb umbusklikult: "Mühh!"

Mina seletan:
 "Teeksin võibolla mõne halva valiku, mis kitsendab mu edasised valikud ka 'halvale poolele', ja ehk ei õnnestukski mul enam kunagi end 'heale poolele' tagasi tõsta (nagu keegi olevat end kõrvu- või juukseidpidi soost välja tirinud :D)."

Isa tõrjuvalt, täis umbusku:
"No kuhu sa nüüd enam vajud. Ei mina usu."

Ja ma saan aru, et Isa silmis olen ma praeguseks juba nii 'arenenud inimene', et minu vaimset või hingelist langust ta ei usu, ei kujuta ette.

*




Kirjasõbranna F

"I love you. And that is true!"

*







VT

"Ma tahaksin, et mul oleks voodi kõrvale seina peale maalitud sinu pilt, nii et sinu nägu oleks esimene asi, mida ma hommikul näen, ja viimane, mida õhtul näen."




***

Need on lähipäevil kuuldud-saadud sõnumid...

Love IS all around!


Kevad!
:)

*

Esimene pilt: izismile.com
Ülejäänud: weheartit.com

3 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Ilus.
VT võttis pisara silma.
Ilusat päeva.

karikate emand ütles ...

:)

triibu-liine ütles ...

Minu tütar teatas mulle hiljuti: Mulle meeldis rohkem kui sa tööl olid, sest siis kui issi meile järgi tuli, olid sa juba autos ja ma sain sind kohe näha mitte ei pidanud koduni ootama. :)