neljapäev, 7. märts 2013

Miksitud kaalud

Järjekordne artiklike.

On välja selgitatud, et paarid, kus naispool kaalub meespoolest rohkem, tülitsevad rohkem:






Noh, see selgitab ilmselt, miks me Mehega ei tülitse... :D... kuigi mõned arvavad, et me võiks - pärast kõike... või kõige pärast :)
Ja paistab, et ma olen nagunii suhte-tülide eest kaitstud, sest ma tahaks näha alla 50 kilo kaaluvat meest...

(Ehh, olgem ausad: tegelikult sellist juttu pole, et mida vähem naine kaalub, seda vähem tülisid :p)





Aga kuidagi veider tundub mulle see artikkel...
Mis mõttes 'mixed-weight couples' ja 'same weight couples'.
Eriti see esimene - kas see peab tähendama, et kaalud on sassis?, vahetusse läinud?
Kõik ju teavad, et kuigi mehed on pikemad, peabki naisel rohkem rasvkudet olema...

Mulle kangesti meeldis selle artikli all üks kommentaar, mille kirjutas oma mehest omajagu kaalukam naine.
Ta ütles umbes nii, et tema mees kinnitab talle kogu aeg, et naise kaalutõus pole mingi mure, sest see naine on nii mitmel viisil tema elu ilusamaks ja rõõmsamaks teinud. 
Armas!

Ma arvan, et tänutunne teineteise vastu ja rõõm teineteise olemasolust peabki paarisuhte juurde kuuluma, vott!
Mina küll ei kavatse hüpelda inimese kõrval, kes mu ponnistusi endastmõistetavaks peab. As you already know.
:) 



Kassike-paksuke on igatahes omadega rahul! :)

***

Artikkel: Daily Mail
Pildid: izismile.com

Kommentaare ei ole: