neljapäev, 21. märts 2013

Explosions

I absolutely lovelovelove this girl!

all Youtube'i link:

Kuulan Ellie Gouldingut häämeelega juba mitu aastat,
aga olen rahul nende lauludega, mis mul juba ammusest ajast on :)

Olen kohe seline vähenõudlik ja leplik mutike... :)

Aga täna komistasin köögitelekas noniiiii ägeda uue laulu otsa temalt.
Ja ta hääl läheb aina võimsamaks...

Nüüd on teada, et homme ma ei loe, ei räägi - kogu kodutoimetustest vaba aja ma istun kõrvaklappide külge aheldatuna...

Ja laupäeval läheme me VT'ga raamatukokku, kust võtame 'käelugemise' õpikuid ja teeme laupäeval pisikese privaatse teemapeo... Ma usun, et see saab supertore olema :)
Meil on juba olnud tarot'-lugemise ja grafoloogia teemapidu :D
Praegu on lihtsalt liiga külm, et kinno või kusagile kaugemale minna...
Nii et ma ilmselt mõned päevad ei kirjuta...


izismile.com





Kommentaare ei ole: