laupäev, 26. juuni 2010

Sõnajala-nupp


Meie lillikene muudkui kasvab iga päevaga. Aga avanemiseni läheb veel aega.
Väike Tüdruk käis jälle Vanaemal külas, sest Vanaemal oli täna sünnipäev. Minu jaoks on Vanaema üks Issanda Loomaaia Kurioosumitest, nii et Väikese Tüdruku jutte külaskäikudest kuulan naerdes ja pead vangutades.
Meie vanaema on vist küll üks Sajandi Suurimatest Armastajatest... Väike Tüdruk ütleb, et ta tunneb end tema käes nagu kilpkonn, kellele on suur kivi peale veeretatud. Selline on Vanaema armastus, mis lahti ei lase, vabadust ei anna.
Mina olen lorutanud nagu maailma kõige maotum juhmard. Raamatupostitused puha tegemata, põrandate pesemise asemel sai kasutatud tolmuimejat. Eelmise reede pesu on triikimata... No ma kohe ei teagi, mis imeasjadega ma siin tegelenud olen... vist on mul mingi sünteesiperiood, istun voodil silmad pungis, ja imestan elu üle... Jeeaahh.

Kommentaare ei ole: