teisipäev, 22. juuni 2010

Seks ja linn 2

Käisime ka siis seda filmi vaatamas, märgin lihtsalt kroonika mõttes - ega suurem asi olnud, aga vähemalt ei tapetud kedagi ega midagi...

Mulle meeldisid Carrie pikad kleidid, millede tagaosa ta mööda maad lohistas ka siis, kui esimest osa käimiseks kergitas... mmmm... peaksin vist õmblema õppima, et ise ka sellised kaltse teha. Samas arvestades, et olen ka suvel toas kampsuni ja salliga, poleks nendest kleitidest mulle erilist tolku - liiga õhukesed, et kanda.

Ma ei hakka kiruma, mis kõik selles filmis oli niru ja nigel - seda on nii paljud teinud, et ma ei oodanudki suur midagi. Lihtsalt, sari oli ju tore ja meil on kõik osad olemas... eks siis tuli juba põhimõtte pärast finaal ära vaadata.

Aga oli üks koht, mis mulle tõesti mõjus: kui Carrie ja Aidan teineteist vürtsiturul märkasid ja Carrie aegluubis tema poole minema hakkas... siis mina küll tundsin seda maagilist tõmmet. Rääkimata sellest, et Aidan meeldib mulle paljupalju rohkem kui Mr Big.

Õde narrib mind, et mulle meeldivad alati need kohad, mis on aegluubis...
Ja ongi tõsi: Matrix, 2046 - ikka neid aegluubis kohti ma armastan ja mäletan... ilmselt muude kohtade mäletamiseks olen ma liiga pikatoimeline. Minu jaoks liigub maailm raudselt liiga kiiresti.

Õde narrib mind ka, et ma vaatan filmi kas 'mute' peal või kuuldamatu häälega.
See on ka tõsi (ja sellepärast ma kino ei armasta - liiga tugev, liiga suur, liiga vali hääl ja/või pilt), neurootiku värk.

Isegi häid kilde oli, kuigi vähe...
Minu lemmik oli:
Miranda või Samantha: "Nii ilusate lapsehoidjate vastu peaks mingi seadus (law) olema."
Carrie: "Jah, Jude Law!"

Hehehee :)

Ja kuna ontlike inimeste suust on lauslollakaid asju tore kuulda, siis meeldis mulle ka Miranda "Abu-Dhabi-doo!"

Pärast läksime mäkist läbi, et võtta 3 lasteeinet, et laps saaks veel 3 Shreki-mänguasja, ja siis viuh-viuh taksoga koju nämmule.
Nüüd on kõht täis ja unine olla...

Kommentaare ei ole: