neljapäev, 19. märts 2015

Viljakustantsud

Lõpuks ometi saime seemned mulda!
Esialgu panime seemuskid jõuluteemalistesse papist joogitopsidesse, aga mõtleme, et võibolla järgmisel korral paneme mulla ja seemned tühja munakoore sisse ja siis koos koorega sellele rohelisele alusele, mis on omakorda mulda kenasti täis... Aga võibolla ei meeldi see taimedele, sest õhku on sellises mullas vähe...
See roheline alus käis tegelikult hamstripuuri alla.


Hetkel on kõik väga ligadi-logadi ja läbimõtlemata.


 Aga VT tundis sellest ettevõtmisest nii suurt rõõmu, et kena kohe vaadata :)
Minul tegelikult pole taimede peale kätt, kurb küll.
Ma vist uputan nad... mulle tundub alati, et muld on kuiv ja lehetipud longus ja tuleb panna vett - kuni nad siis mädanema hakkavad... või midagi.


Igatahes - täna hommikul, kui VT minu tuppa oma šokolaadi järele tuli, sööstis ta kohe meie 'peenra' juurde, et kas midagi on juba tõusnud?

Mina naljatasin: "Kas sa siis Totoro-filmi ei mäleta? Tuleb oodata täiskuud ja siis peenra kohal seda allakummardamise ja käte ülestõstmise tantsu teha!"

VT oli sellest heast mõttest vaimustuses :D
ta hakkas kohe Totoro-viljakustantsu tantsima.

Siis mõtles: "Mida ma veel teie heaks teha saan? - Twerkida!"
Keeraski taguotsa peenra kohale ja twerkis natuke aega :D

Siis - gangnam style! Mina lõkerdan nagu pöörane.

Viimane etapp oli striptiis, aga siis naeris VT ka juba nii, et tantsust ei tulnud midagi välja.

Igatahes oleme meie nüüd kõik endast oleneva teinud ja jääme huviga esimesi liblesid ootama :D

Kommentaare ei ole: