teisipäev, 3. märts 2015

Sa oled kõige-kõige...

- pinterest -
Käisin endale teed tegemas köögis, ja tagasi tulles kuulsin, kuidas VT oma toas enesekindlalt ja tasakaalukalt prantsuskeelset dialoogi pähe õpib.

Meenus, et üks VT klassiõde pani enda tehtud valentinipäeva kingipakkidesse punaseid paberist südameid, millele oli kirjutatud: "/adressaat/, Sa oled kõige ... inimene, keda ma tean!"

VT südametel oli "/VT/, Sa oled kõige siiram inimene, keda ma tean" ja "/VT/, Sa oled kõige enesekindlam inimene, keda ma tean."

Huvitav oleks oma last võõra inimese silmaga vaadata...
Ma väga loodan, et ta ongi enesekindel - ma olen teadlikult talle selle jaoks võimalusi loonud ja oma käitumist seda silmas pidades 'reguleerinud'. Aga annet mul selle omaduse peale endal pole :D ja eeskuju näidata seega ei saa.


- pinterest -

Mulle endale aga on kõige rohkem rõõmu teinud, kui keegi ütleb, et ma olen "armas" :D
ja seda on üsna palju öeldud ka.

Aga kõige-kõige suuremat rõõmu olen ma tundnud sellest, et VT on mitu korda muu jutu sees öelnud, et "no vaat, sina oled selline rahulik!"  Ma ise ei tunne end just alati rahulikuna, kuid tahan olukordadesse ja inimestesse tuua rahulikkuse. Sageli saan ise ka aru, et ma töötan hetkel selle nimel, loon rahu, see on täiesti võimalik. Kahjuks on see psüühiliselt üsna kurnav - eriti kui (pool)võõras inimene kujutab endast ohtu -, vähemalt minu jaoks ja praegu.

Aga olen õnnelik, et kuigi endale tundun pigem segasevõitu tuustiv hüpik, olen VT jaoks see rahu kehastus :)

Kommentaare ei ole: