pühapäev, 29. märts 2015

Antony and the Johnsons "Cut the World"

Mustvalge ja aegluubis = armastus esimesest silmapilgust! :)





Eile käisin Emmakese juures koos Issakesega istumas ja veini joomas.
Söötsid ja jootsid ja keskööl koju ka saatsid (vastasmajja küll lihtsalt, aga ikkagi!),
nii et mul on super vanemad ikka :D
Väga lõbus ja tore oli kõigil ja ka hommik oli tore, sest mu arukas Issake oli ostnud suure pudelitäie mineraalvett, mille me veinidele otsa kaanisime...

Meist hakkavad võibolla veel Inimesed saama!?
:)

Kusjuures mul on üliveider komme pärast kõige suuremaid pidusid ärgata kolm-neli tundi peale magama vajumist... Nii 15 aastat tagasi kuulusid sellised üksildased (absoluutselt kõik kaaspiduslised magasid alati veel väga palju tunde!) hommikud kassiahastusele... Aga täna oli hoopis laulujorisemise isu, kui ma (uue kella järgi kell 5) ärkasin - ja see laul kummitas.


---

Heh, ma ei hakka uut postitust tegema, lisan siia.

Hakkasin ühe Sheryl Crow albumi sõnu endale Internetist välja kirjutama. 
Esimese laulu esimene rida on, nagu välja tuleb: "I woke up and called this morning" - mina olen seda aastaid laulnud: "I woke up in car this morning" :D 
Huvitav, mis põnevaid möödalaulmisi ma veel avastan! :D

Kommentaare ei ole: