kolmapäev, 11. märts 2015

Intuitsioon

VT meelest tean ma tema tundeid ja mõtteid nii hästi, et mind võib kahtlustada selgeltnägemises ja mõtetelugemises :D

Proovile pole ta mind siiski kunagi pannud.

Eile aga tuli ta koolist ja rääkis, et emakeelenädala puhul kooli kutsutud kirjanik jagas loosiga oma raamatuid. Lapsi/numbreid olnud VT meelest 140-150 ja ta soovis, et ma püüaks ära arvata, mis numbri tema sai.

Ta ütles, et hakkab nüüd pingsalt sellele numbrile mõtlema ja seda ette kujutama ning sulges silmad.
Mina võtsin tema käed oma kätesse, panin ka silmad kinni, keskendusin paar-kolm sekundit ja pahvatasin - 53!

VT näol peegeldus segadus. See number oli vale, aga kujult hästi sarnane -- 58 oleks olnud õige number ja kui 3-me natuke täiendada, saakski kaheksa :D

Niisiis pole ma ennast tema peas nuuskimise patust päriselt veel puhtaks pesnud ja ta kahtlustab mind edasi :D
Tegelikult pole mul selgeltnägemine avaldunud, kui jätta välja teiste inimeste meeleolude liikumiste terav tajumine.
Aga ilmselt läheb veel aega, enne kui suudan VT'd selles veenda :D


- The Mind Unleashed -

Kommentaare ei ole: