teisipäev, 10. märts 2015

Käpardus

Mul juhtus päev või paar tagasi selline tobe lugu, et võtsin kogemata 3 asemel 6 tabletti Amitriptylini. Seetõttu olin paar päeva unemaal. Mul käib "tabletialarm" kell kaheksa õhtul ja seekord märkasin 20.05, et tabletipurk on mul voodis, kuid ma ei suutnud kuidagi meenutada, kas ma võtsin või mitte. Otsustasin, et seda tabletti üle doseerida oleks ohtlik ja panin tabletipurgi ära. Kuid kui kell sai üksteist õhtul ja ma ikka veel uimane polnud, siis järeldasin, et ma ikka ei võtnud. Mõtlesin, et kui võtan tabletid kell 11, siis jään 12 magama ja saan 7 tundi kenasti magada...

Hommikul oli raske tõusta, aga mul on alati! :D

Päeva käigus sain aru, et olen kuidagi eriti jõuetu ja hakkasin kahtlustama, et ma võtsin tabletid topelt. Aga alles kell viis eile pärastlõunal, kui udu hajuma hakkas ja ma sain aru, et mul on terve päeva suu hästi kuiv olnud (üks kõrvalmõjudest), olin kindel, et sain sellise prohmakaga hakkama.

Olen ka aspiriini üledoosi võtnud ja see oli tuhat korda hullem - pea valutas mitu päeva nagu põrguline ja ma ei saanud ju enam valuvaigisteid võtta ka :D
Siiamaani olen aspiriini suhtes tundlik.




Vahepeal sain siiski selle RHK-10 läbi.
Mul on siis viies peatükk (F), kus on kirjeldatud kõikvõimalikke psüühikahäireid nagu neid tunti 20 aastat tagasi. Et siis diagnostilised juhised ja kirjeldused.

Mäletan, et mu kunagine sõbranna ütles, et see oli nõme lugemine, sest talle hakkas kohe tunduma, et tal on enamik kirjeldatud häiretest. Mina mõtlesin, selle peale, et väga huvitav - mul on küll ainult käputäis :D

Seekord tundus juba esimene häire kole tuttavlikuna - dementsus :D
Mõelge ise: "Vastuvõetava informatsiooni töötlemine on häiritud, inimesel on üha suuremaid raskusi pöörata samaaegselt tähelepanu rohkem kui ühele objektile (nt võtta osa vestlusest mitme isikuga korraga), raskusi on ka tähelepanu ümber lülitamisega ühelt objektilt teisele."
No täitsa mina! :p

Laste traumadest lugedes läks meel nii haledaks, et saatsin VT telefonile sõnumi: "Mommy needs your love. Come here and hug me." 
Ja VT, hea laps, kohe tuligi ja puges sülle... Ta küsis, mis juhtus, ja ma rääkisin, et lugesin laste psüühikahäiretest... Ja VT torkas vahele: "... ja mina tulin meelde?" :D
Aga tegelikult ma mõtlesin hoopis sellele, kui palju võib lapsega valesti minna... ja milline õnn, kui sul on terve, terane ja mõistlik laps, kes käitub hästi.


- izismile.com -

Kommentaare ei ole: