reede, 13. märts 2015

Nokitsemine

Mu tikkimine on 'kuju võtnud' ja hakkab tasapisi valmis saama: mõned punased ruudud ja kollane taust on veel teha...



Huvitav, et olen viimasel ajal hästi tugevaid värve valinud enda ümber. Osalt kindlasti seetõttu, et korter, kus me elame (ja 10. märtsil algas juba üheksas aasta siin korteris!) oli algusest peale soojades toonides kujundatud - v.a vannituba ja wc. Aga mõnikord ma kahtlustan, et tahan nende punaste-kollaste värvidega alateadlikult oma alumisi tšakraid toetada... Sest need pole kunagi mu lemmikvärvide hulka kuulunud ja ometi valin kogu aeg neid oma tuppa,

Mustri võtsin ma kõigile minuealistele tuttavast kooliõpikust "Heegeldamine ja silmuskudumine 3. - 6. klassile.



Algselt oli see muster kahevärviline: nr 23.


10 aastat tagasi oleksin värvilahenduseks kindlasti olnud: valge, helesinine, helelilla, heleroosa, helehall.
Nüüd aga võtsin kollase, helepunase, tumepunase, pruuni ja musta.
Tegin paar-kolm kavandit, et mis-kuhu? Ja olen täitsa rahul :) - mul tegelikult annet sellise värvide sobitamise peale pole.


Äralõigatud niidijupid kogun ma tühja puudrikarpi. Kahjuks seekord hakkasin koguma alles siis, kui pool oli valmis. Muidu moodustub nendest niidijuppidest meeleolukas pannkook :)

No vaat, ega muud olegi!
:)

4 kommentaari:

siisike ütles ...

Väga ilus töö! Ma pole juba ammu sellist näputööd teinud, aga kunagi vötan jälle kindlasti ette. Mul käib see tuhin ja tahtmine ikka hooti.
Kassipildid on ka lahedad. Ma vaatan neid suure huviga ja näitan mehele ka :)

karikate emand ütles ...

:)

Kai Klaarika ütles ...

Küll on tore, et meil käsitöö on! Mina ei saaks ilma hakkama. Ma ei tee palju, aga üks asi peab ikka alati "käimas" olema.
Sinu töö on vägevalt värviline küll! Tee sellest padi, eks!
Mul on kõik asjad ikka valged või hallid ja mustad ja järjest rohkem ilma igasuguse dekoorita :)

karikate emand ütles ...

Ma teen ka hästi pisitasa.
Õhtuti, kui VT minu juures istub ja me mõnikord väga tuliselt ei vestle vaid oleme mõtlikumad mõlemad, siis ma sikutan voodipeatsis asuvast riiulist selle tikkimise välja. VT ütleb, et talle meeldib, kui ma tikin :)
Sõnu pole alati vajagi :)