neljapäev, 12. märts 2015

Niisama...

Täna hommikul vangutasin pead, et VT on terve selle talve käinud kõige õhemate kunstmaterjalist kinnastega, mis minu meelest praktiliselt ei soojendagi - teate küll neid odavaid unisize-kindaid, mis sobivad kolmeaastasest kuni 13-aastaseni :D

Mulle on ta muidugi väike...

Olen VT'le ostnud kenad paksud labakud ja paksu voodriga ilusad sõrmikud, aga tema ka kannab kõige meelsamini sama asja, kuni see ribadeks kulub, ja vahetab siis uue vastu välja.

Aga ma sain äkitselt aru, et ma ise ka pole selle talve jooksul kordagi labakuid kandnud!
Lahja oli see talvekene, aga meie perele on sellest rõõmu palju, sest teed on lumest ja jääst puhtad ja kukkumisi oli vähe.

Meenus üks episood VT lasteaiapäevilt.
Paks lumi sadas maha ja majahoidjatel oli tükk tegemist, et teed puhtaks saada.
VT arvates aga oli lumi nii ilus ja tema meelest pidid kõik inimesed tahtma selle vaimustava vaiba sisse astuda, nii et tema hakkas abivalmilt lund teele tagasi lükkama :D
Sai kasvataja käest pahandada ja ei saanud kaua aru, et täiskasvanud ei tule õue selleks, et lumes lustida, vaid hoopis selleks, et tööle-poodi kiirustada...



Kui kena, kui miski nii täpselt mahub nagu need küünlad kommikarpi! :)


***

Tegin endale kena päevaplaani-moodi asja, kus on eraldi lahtrid selle träkkimiseks, mitu korda ma joogat teen (teen 15-minutilisi satse), mitu klaasi vett joon, mitu minutit meditatsiooni päevas, mida ma loen, millest ma blogin, kellega kirjutan ja kellele helistan, mida ma söön, mida ma enda keha heaks teen, kus ma (õues) käin ja kellega kohtun ning milliseid majapidamistöid teen. Siis aga sain aru, et see ruudukeste joonistamine võtab tohutult aega, nii et ma ei viitsi seda kasutada. Kuigi see tuli kena...

Näitasin seda VT'le ja tema ütles: "Sa oled iseenda suurim stalker."
:D
Hmm.
Tal on õigus. See on juba ebaterve! :D
Vanasti jälgisin selliseid asju arstide soovitusel, et teada saada, kas peavaludel ja kurnatusel on mingi seos nende asjadega, mida ma teen.
Aga tegelikult nüüd ma tean juba ammugi, mille suhtes tuleb valvas olla ja mida ei tohi ära jätta...

Aga mulle lihtsalt meeldivad sellised lahterdamised...
Kui väga meeldib, eks siis loon Excelisse ja prindin endale iga mõne aja tagant hunniku...


Seize the day! / Carpe diem! :)

Kommentaare ei ole: