teisipäev, 24. märts 2015

Armastus käib akna kaudu

- pinterest -
VT'l on lemmik-klassivend, kes on talle jõuludeks ja sõbrapäevaks kingitusi teinud ja kellega ta talvevaheajal teatris käis. Nad on hästi läbi saanud esimesest klassist peale ja me oleme mõned aastad tagasi sageli naljatanud, et nad on 'paar', ja VT on algklassides lustlikult tema peal 'naiselikke nippe' katsetanud, aga nüüd, kus vanus päriselt tasapisi romantikat lubama hakkab, on VT tagasi tõmbunud ja talle teeb tuska, et ta ei oska poisile öelda, et "Me oleme ju lihtsalt sõbrad, eks!"

Mina soovitan ikka kõik ausalt ära rääkida ja seda hästi soojalt öelda, aga VT ütleb, et ma ei tunne seda poissi ja sellest tuleb tüli, kui ta nii ütleb.
Mina ei usu, aga noh...

Igatahes rääkis see poiss hiljuti ühele klassivennale välja, et nad kingitusi vahetasid ja kahekesi teatris käisid ja see poiss rääkis omakorda Kõigile edasi.
Tüdrukud olid põnevil ja küsisid, et kas see tõesti oli nii ja kas nad Poisiga 'käivad'?
VT maigutas natuke aega suud ja vastas tusaselt: "Ju siis!"
:D

Tüdrukud teavad, et VT räägib mulle igasuguseid asju, mida nemad oma emadele ei räägiks ja eks nad siis küsisid suure põnevusega, et kas VT ema teab, et ta Poisiga niimoodi suhtleb?
VT ütles, et teab.
Tüdrukud küsisid nüüd, kas ema tõesti lubas tal niisama lihtsalt Poisiga kahekesi teatrisse minna?
Selle peale ütles VT tõsiselt: "Ei, seda ma talle küll ei öelnud - ma sidusin voodiriietest köie ja käisin akna kaudu!"
:D

Küll see minu Väike Tüdruk on ikka naljakas :)




2 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Ma tahaks juba teada, mis ja kes sellest Väiksest Tüdrukust suureks saades kasvab.
Super terane ja vaimukas plika!

Aga noh, arvata võib et käbi ei kuku kändudest kaugele!
Seega, tervitused ka lapsevanematele. Või noh, Väikese Tüdruku emale kohe kindlasti.

karikate emand ütles ...

:) aitäh,
ja soojad tervitused Sullegi, SK! Rõõmsat kevadet ja ikka niisamuti edasi ka rõõmsasti! :)