esmaspäev, 23. märts 2015

Aeg

Millegipärast olin arvamusel, et kella keeratakse koolivaheaja viimasel ööl enne pühapäeva. Seega keerasime juba laupäeva õhtul VT lauakellal ja telefonil aja tunnikese võrra edasi. Õnneks tuli eile pärastlõunal välja, et 'meie ajad' erinevad... - minu arvuti ja telefon muudavad ise aja õigeks, Mehel samuti.

Võiks arvata, et mulle, kes ma muutusi sugugi ei armasta, on kellakeeramine ülimalt ebameeldiv. Tegelikult ei loksuta see mind karvavõrdki, sest minu ööd ja uned sõltuvad nagunii niivõrd suurel määral eelnevatest ja järgnevatest päevadest ja minu une võivad viia kõige tühisemadki asjad, mille puhul ma ei tea, et ma neist isegi mõelnud oleks - muretsemisest rääkimata. Nii et minu unetsükkel on niikuinii alati sinka-vonka ja see ühe tunni kusagile keeramine on minu jaoks kökimöki.
:)

Kommentaare ei ole: