pühapäev, 1. september 2013

Eluke

Täna öösel nägin unes, et pidin reisi ajal pildistama üht viie lapsega perekonda - piisava arvu piisavalt kenade piltide eest oleks kogu see kamp (mina kaasa arvatud) kohale jõudes saanud miskis pubis kõva kõhutäie. Paraku pole ma ka ilmsi kuigi hea fotograaf - tõtt öelda olen loobunud isegi üritamast kenasid ja korralikke pilte teha ja teen ainult 'mälestuseks', sest tean, et mulle ja eriti veel VT'le meeldib vaadata seda, millega aastaid varem tegeletud sai ja mida seljas kantud jne. Igatahes läksid pildid puha metsa ja laste ema võttis fotoka enda kätte. Esimese asjana muutis ta mu fotokal säriaega lühemaks. Ja hakkas kohe kenasid pilte saama. Ma pole päris kindel, misasi see säriaeg on, aga tundus nii huvitav, et ärgates vaatasin esimese asjana oma digiseebikarbi üle, et kas ma saan säriaega muuta? Eih, mina küll ei leidnud sellist asja :D Aga leidsin taimeriga pildistamise nupu, vaat!


kilekotikass


*

Imelik, et saan Facebookis mõnikord 'sõbrakutseid' täiesti võõrastelt inimestelt.
Algul lihtsalt ignoreerisin, aga täna oli üks taotlus sellise armsa varjunime alt... mõtlen, et saadan talle võibolla sõnumi, kus selgitan, et mul on fb's ainult sugulased.
Ei ole ju mõnus, kui annad märku, et soovid olla sõber, ja sind lihtsalt ignoreeritakse...


VT meisterdatud kingikarp


*

Hommikud on juba külmad - istun siin teki sisse mässituna, elektritekk tagumikku soojendamas...

Eile õhtul poetas VT paar pisarat, et ma enam ei luba tal enda toa põrandal magada...
Suvel ma lubasin, sest selgus, et hamstrid on öise eluviisiga ja teevad alates kella kümnest õhtul kõvasti tralli, jooksevad hirmsa müdinaga jooksurattas ja närivad puuri 'varbaid'. Tõttöelda lubasin tal oma joogamatil magada olles kindel, et ta seda üle 2-3 päeva välja ei kannata - on kõva ja põrandal on jahe ka - ja kuna hampsud tõesti magada ei lase, nõustub nad kööki viima, kasvõi ööseks ainult. Kuid talle hirmsasti meeldis minu toa põrandal magada, ütles, et ta tunneb end siin nii kaitstuna ja turvaliselt ja siin tuleb väga kosutav uni. Mees, kes nägi, et olen veidi hädas temaga, kuna mul on just hommikuti sellist oma aega ja liikumisruumi vaja, noomis last, küsides kas ta kavatseb elu lõpuni emme toa põrandal magada? Mille peale VT vastas, et ei - ainult kaks aastat.
Asi selles, et hampsud ei ela ka igavesti...
Eelmisel nädalal ma siiski nõudsin hampsude köökiviimist. Jäin vist veidi hiljaks, sest VT't on tudurütm sassis ja ta jääb magama alles kahe-kolme paiku öösel...

Ja homme ongi aktus ja algab kool...
Mul on hea meel, et on mõned ained, mis VT'le väga meeldivad. Tema lemmik on vist inglise keel. Eile oli juttu tema sõbrannast, kes käib inglise keele järeleaitamistundides ja VT ohkas, et kahju, et tema on inkas nii hea, et ei saa ka järeleaitamistunnis käia - talle nii meeldiks võimalikult palju seda keelt õppida :D


hamstrite nurgake


*

Üks kild ka:

Tee tööd, muidu tuleb veel armastus.




Kommentaare ei ole: