esmaspäev, 23. september 2013

Lemmiklapseke

Eile õhtul läks jutt jälle sellele, et igasuguseid arvuteid oleks vaja.
VT räägib juba üle aasta unistavalt tahvelarvutist, aga Mees on kogu aeg olnud seisukohal, et enne tuleks mulle arvuti osta. Mõneti õige, täiskasvanud ikka enne, aga... mulle tundub, et mina küll nii kirglikult endale uut arvutit ei soovi kui VT.
Ja eile õhtul läksidki Mees ja VT tahvlit ostma, väga eksprompt, Mees pidi Lõunakeskusesse minema ja VT lipsas kaasa.

VT uus nunnu:


VT oli nii rõõmus ja mina siis ka :)

weheartit.com




******

Veidi nalja ka!


VT huvitatult:
"Emme, kas sa jooksid pissi, et ellu jääda?"

Mina mõtlen Beslani kriisile, ja et võib olla läheb tal seda kunagi vaja, et ellu jääda ja vastan:
"Jah!"

VT järelemõtlikult: "Ah tõesti?!"
Siis välgatab tal silmis kaval tuluke ja ta lisab ülbelt:
"Mina jooksin vett!"

weheartit.com


*

VT:
"Is it cold in here or is it just me?"

:D

google.com

*

Ma räägin VT'le, et tädi N ootab kolmandat titat...

Tema imestab: "Miks ta neid nii palju tahab?"

Mina: "No mõned tahavad rohkem lapsi, mõned vähem."

VT:
"Vaata, ma olen ajalehest lugenud, et mida rohkem lapsi, seda kergemaks läheb.*
Aga kas tädi N'l pole juba küllalt kerge elu?"


* Ta pidas silmas järgmisi asju:
- iga järgnev sünnitus on kergem;
- lapsed hoiavad õdedel-vendadel ise silma peal;
- voodid, kärud, riided on juba olemas;
- kogemusi on rohkem ja (meelte)segadust vähem.


weheartit.com


Kommentaare ei ole: