reede, 11. jaanuar 2013

Why don't you fill me up with it!

Ühe teise laulja juurest jõudsin Lissie juurde, kes mängib sellist... folk-rokki :)
Nüüd kuulan, ja mis veel hullem, laulan tema laulu juba teist päeva iga toimetuse kõrvale.
No laulan küll vaid jupikest, sest rohkem pole meelde jäänud...
Tahaks tema teisi laule ka kuulata, aga no ei saa!, sest esimesest ei raatsi edasi liikuda -_-

Ma ei tea, varem on mõni kummitav teema mind lahti lasknud, kui selle postitan.
Kaua ma oma pisikest peret ikka piinan :D

Ja siin on ... tam-tararamm---

Youtube -- Lissie -- Record Collector

Ma ei oska endiselt videot postitada... aga õndsad on need, kes on vaimust vaesed, juhhei! :)


Pildil preili ise lauluhoos (pildi varastasin guugli abiga ei-tea-kust):



















Kummitav osa:

/.../

But one time, there was this one time
When I swore God, she spoke to me
And she told me, oh yes she told me
Of all the wonder that she could bring


And I said, 
"Won't you, won't you fill me up with it
Why don't you fill me up with it
Won't you fill me

Won't you, won't you fill me up with it
Why don't you fill me up with it
Why don't you fill me

Won't you, won't you fill me up with it
Why don't you fill me up with it
Why don't you fill me!"


/.../

Enjoy! :D
Or... maybe not!

2 kommentaari:

Liis ütles ...

Mind kummitab:
http://www.youtube.com/watch?v=C6YNaf3LQI8

karikate emand ütles ...

Positiivse sõnumiga elus muusika, ütleks ma :)

Minu oma on ka elus, aga... oluliselt toorem, elajalikum :D
Täna siis niimoodi.