teisipäev, 1. jaanuar 2013

Head uut aastat!

Aasta 2012 oli mulle küllaltki 'murranguline' - võiks vist kasutada sellist sõna...

Ma kaotasin palju (või vähemalt nii mulle näis), loobusin ülejäänust, kuid eneselegi ootamatult ehitasin end uuesti üles, suuresti uuenenuna. Sellel ajal juhtus mu elus olema inimesi, kes - mõnikord küllap enese teadmata - mulle suureks abiks olid. Selle eest olen neile ja oma hääle saatusele, 
mis mind nendega kokku viis, väga tänulik.

Ja ka teie, armsad blogikülastajad, tegite mulle sel aastal palju rõõmu oma heasüdamlike kirjade ja kommentaaridega. Nii et tänan ka teid!

Soovin teile uuel aastal õnnelikku armastust, häid suhteid lähedastega ja rõõmu oma lastest; et teie töö-, kooli- ja muu-alased ettevõtmised eduliselt kulgeksid ja et teil oleks enesest ja elust rõõmu!

Head uut aastat!!!



Pilt: weheartit.com

1 kommentaar:

Heli ütles ...

Armastuse, läheduse ja õnne leidmist Sulle, hea Karikate Emand!