teisipäev, 8. jaanuar 2013

Kaalukas teema

Eile hommikul teatas Mees, et ta on 1. jaanuaril alustatud dieediga juba 3 kilo maha võtnud - seega pool kilo päevas. Olin päris jahmunud. Kuigi eesmärk on kaalu langetada ja füüsilist seisundit parandada, ei soovita toitumisspetsialistid nii kiiret kaalulangetamist. Järgmisel hetkel aga mõtlesin tema dieedile ja taipasin, et temaga on kõik okidoki. Sest Mehe dieet on järgmine: senise suvalise tipsutamise ja snäkkimise asemel lubab ta endale nädalas vaid ühe 'pooliku' ja võibolla paar-kolm õlut. Toitumises ta midagi ei muuda, kogu varasem menüü jääb alles - ära jäävad lihtsalt igasugused ampsud, mis kokteili kõrvale kipuvad. Ja suurem osa kokteilidest muidugi ka.

Samal ajal avastasin mina, et mul on täpselt ühed kevad-sügis-talvised püksid, mis mu 47-kilose tagumiku mulle jalga lähevad 47-kilose kaalu juures. Okoo! Ma varem ei märganudki, sest ma nagunii kandsin neid kogu aeg - jalast pessu ja nöörilt jalga. Siis aga viskasin need hajameelselt enne välja minekut masinasse ja kui teisi pükse otsima hakkasin, taipasin, et teksade jaoks on kints liiga paks ja kõrgema värvliga pükste lukud ei libise kergelt kinni. Mul on hea meel, et olen juurde võtnud, aga uusi riideid küll osta ei taha... Mis ma pean nüüd ikkagi pidžaamadega õues käima hakkama või :D  Poole aasta pärast on Mees 50-kilone ja mina olen vaat selline:



Meenub üks anekdoot...

Üks mees igavles Londoni pubis. Jõi mõned joogid ja tegi juttu kahe priske preiliga, kellel oli võõras aktsent.

"Are you two ladies from Scotland?" uuris ta sõbralikult.

"It's WALES, you idiot!" nähvas üks paksuke.

"Sorry! Are you two whales from Scotland?"

*


Vaat, selliste preilidega tüli norida ei julgeks...

Kommentaare ei ole: