neljapäev, 31. jaanuar 2013

Vesi peale ja teised dialoogid

*

Räägime Mehega kodukuludest, mis eelmisel kuul olid koos elektriga ligi 280 eurot.

Mees: "Mina panen duši all käies seebitamise ajaks vee kinni - kas sa ei taha nii teha?"

Mina: "Äkää! Mul hakkab külm! Ma tahan teada, et ma võin iga sekund endale vee peale tõmmata."




*

Vaatame VT'ga mingit telekanalit (TLC? - midagi sellist), kust tuleb saade pulmaplaneerimisest.

Alguses skandaalitseb ja trambib pruut jalgu ja räägib, kuidas see on 'tema' päev ja tema tahab seda ja teist, aga poole hinnaga. Siis läheb paarike piknikule, aga mehele ei meeldi ei naise tehtud võileivad ega ka kaasa ostetud koogid - ta ei maitsegi neid. Ja siis viskab mees naise ostetud abielusõrmuse pargi tiiki, kuna sel pole briljante! 0_0

VT paneb mulle käe ümber, kummardub minu poole ja ütleb: "Kallis, ärme meie kunagi abiellu!"

Mina: "Diil! Sellist jama pole meile vaja!"

Vaatame edasi.
Tulevad pulmad. Tõotuste vahetamise sentimentaalsel hetkel lähevad mul silmad märjaks.

VT: "MIDA??? KAS SA NUTAD??????"

Mina vabandavalt: "No... see oli ju liigutav..."

VT pettunult: "Oh sind küll! Ükskõik kui ebameeldivad inimesed ka on - lõpuks sa ikka armastad neid."

Ma jätsin talle ütlemata, et siis on ju tal vedanud :D, sest ta polnud enam naljatujus...



Pildid: izismile.com


Kommentaare ei ole: