pühapäev, 20. jaanuar 2013

Luiged lähvad...

Lugesin siin üht blogi ja tabasin end mõtlemas, et eelmine suvi oli ilmselt viimane, mil mult alkoholi ostmisel veel ID-kaarti küsiti. Ja kuna mul tookord tekkis järjekordne must auk peas, siis ma mõtlesin, et ma maksan ju sularahas, mis on juba raha-alusel - miks ta mult kaarti küsib? Vaatasin segaduses letile pandud raha ja erinevaid kaarte rahakotis ja pidin üle küsima, kas ID-kaarti? Senikaua hoidis müüja kätt nõudlikult siidripurgi peal, nagu vähe sellest, et mul pole selle ostmiseks piisavalt vanust, võiksin ma sellega üldse vehkat teha...
Jaa, olid ajad...
Kusjuures olen kindel, et asi pole juba aastaid otseselt välimuses, vaid pigem liikumise/olemise viisis või milleski muus sellises. Kuna möödunud aastal kohtasin palju-palju võõraid inimesi, kellest päris paljud ka mu vanust ära arvata püüdsid, siis tean, et pakutakse 18-26, aga miks?, ei tea!
Eih, lahe suvi oli :)

*

Pilt: izismile

3 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

10 punkti pildi eest.

Skarabeus ütles ...

Üleüldse,jah.pildivalik ja üldse nende leidmine on suurepärase jäljeküti töö.Tõesti,plika pildil võiks olla nii kümme kui kakskümmend,oleneb,kust otsast vaadata.Aga maailmas on üks pisuke punt inimesi,kelle puhul ei saa aru,kas ta on kakskümmend või lausa viiskümmend.Olen selliseid elus paaril korral kohanud.Viimati mõne aasta eest,kui lapse sai tuntud näitleja naine ja mina mõtlesin,et viiskümmend ta olla ei saa,sest mees ju nii noor...Ja ta oli muidugi ka ise mehevanune.:D
See ei puuduta neid iginoori,mida ma ka ise olin.Kui isa suri ja lugeja tahtis jutukest kokku panna,ütles ta: no teie olete nii noor,et teil vist lapsi veel ei ole...He-hee,mu üks laps oli täiskasvanud.
SEE OLI KA VIIMANE NURRULOHK,SEST ALATES NELJAKÜMNENDAST ELUAASTAST VAJUS VÄLIMUS KOLINAL JA TUNDIDEGA KOKKU...

karikate emand ütles ...

Tead, Skarabeus, ma lausa ootasin, et kusagilt tuleb välja see, et olid kaua plikaohtu - või oled seda siiani :)
Millegipärast see andis tunda Su jutus... :)

Pildid - jaaa, oli üks pildileht, mida iga päev külastasin ja kust endale iga päev 5-6 pilti tõmbasin - nendest sai siis vabalt valida, iga teema juurde MIDAGI sobis!
Aga nüüd mu arvuti kipub undama ja surema, kui sellele lehele lähen...