reede, 11. jaanuar 2013

Loomalood

Tuleme Mehega õhtul kaubanduskeskusest ja meist möödub ilus suur must koer, peremees rihma otsas.

Mina teatan tähtsalt: "Näe, tiibeti mastif!"
(Ei mina tea, mis koer see tegelikult oli - äkki rotveiler... või hoopis kuldne retriiver, ainult et musta värvi :D - aga olin just üht Tiibeti raamatut lugenud ja tuli meelde...)

Mees vaatab seda koera ja mõmiseb: "Noo... ei tea... tiibeti mastif võiks ikka nagu karvasem olla, seal on ju nii külm."

Mina: "Aaa, jah, seal on vist chao-chaod. Chiibeti chao-chaod."

Mees kortsutab kulmu: "Hmmm...!"

Mina: "Või oota - Chiibeti Chihuahuad olid hoopis!"

Mees kergendunult ja innukalt: "Just need! Vaat, Euroopas aetakse neil karv maha ja siis nad on nagu väikesed rotid. Aga koos kärpimata kasukaga on nad pea-aegu sama suured kui bernhardiinid!"


Koerapilte ka, kassipildid juba olid :)















Viimane pilt: weheartit.com
Kõik eelmised: izismile.com


(Ma igaks juhuks märgin ära, et Mees mõistagi tegi nalja.)
:)

Kommentaare ei ole: