neljapäev, 26. mai 2011

Täna

Täna pidime Väikese Tüdrukuga silma-arstile minema.
Oma mõningaseks üllatuseks ja nördimuseks kogesin taas suht tugevat mineku-ärevust :( Kõri oli krampis, hingata oli raske ja kõrvad kiskusid lukku. Tegelikult on meil ilmselt ka linna kõige armsam silma-arst. (Veel on meil linna armsaim hamba-arst, naha-arst, perearsti assistent ja klassijuhataja. Inglid kõikjal meie ümber :), selline tunne on küll.)

Väike Tüdruk kinnitab alati reipalt, et ta näeb suurepäraselt, kuni siis nägemistest selle ümber lükkab. Piiga imearmsad näomoonutused, kui ta tähti ära näha üritas, panid meid kõiki kolme itsitama (arsti, assistenti ja mind). Lõpuks saime uue retsepti klaasidele -2 ja -2,25. Njah...

Arstile minekuks pidi Väike Tüdruk poole päeva pealt koolist ära tulema. Ta oli väga mures, et kas ma ikka kirjutan õpetajale kirja, et õpetaja tema lahkumist imelikuks ei peaks. Muudkui utsitas mind, et ma juba kirjutaksin ja siis uuris, mis ma kirjutasin. Noh, lugesin talle kirja ette, et laps puudub siis-ja-siis sel-ja-sel põhjusel, ja meeldivat kooliaasta lõppu, see-ja-see. Väike Tüdruk kuulab huviga ja irvitab siis: "Hästi paned! Nii võlts!"
:D, appike!
Ma pidin ennast voodi alla naerma...


Ilm oli täna parem kui eile, aga ikka päris õudne. Tuulevarjus oli nii IMEkaunis ja mõnus, aga tuul oli julm ja külm. Panin endale viimasel hetkel enne kodust väljumist kaela suure salli ja korraliku pintsaku alla selga omajagu koleda vesti (so pildil), mis ma endale ühel talvel kiiruga pusisin, sest lõputult ei saa kampsuneid ju selga laduda - käed hakkavad kehast eemale hoidma. See vest on nii kigerik-kägerik, aga patentkoes, pehmest karvasest lõngast ja hästi soe. Terve tee õnnitlesin ennast, et mul tuli mõte end paksemalt riidesse panna, kuigi aknast paistis lausa suveilmake. Samas kartsin, et hakkab palav ja ma pean pintsaku seljast võtma ja oma tobedat vesti häbenema :)

Millegipärast väsisin koledal kombel ära.
Midagi muud kasulikku või kena täna ei teinudki... Õnneks oli vähemalt 2/3 potti eilset frikadellisuppi alles, sest lõunasöök tulnuks muidu ikka teha.
Ei viitsi ka nüüd midagi muud teha kui silma-aluseid edasi hallitada...

Kommentaare ei ole: