pühapäev, 8. mai 2011

Dolce vita



Täna sööme me kirsse vahukoorega, nämm-nämm :)
See on nii maitsev, et ma imestan, miks me üldse muid maiustusi ostame :D

Aga eile sõime vannis viinamarju. Õieti oli vannis Väike Tüdruk ja mina istusin teisel pool vanni - meie vahel, vanniserva peal oli kauss viinamarjadega.
Mulle meeldib vannis süüa ja juua... aga ega vanni kõrval ka paha olnud.

Eile linna kõndides nägin pingil istumas meest, kes sõi šokolaadi nii, et pani selle koos otsast lahti tehtud paberiga suhu, ja siis lutsutas ja sakutas, kuni tüki kätte sai ja seejärel sikutas ettevaatlikult paberiribad suust välja. Iga ampsuga muutus see üha keerulisemaks. Ei tea, miks ta niimoodi sõi? Kas tal oli linna kohal lendavate rottidega halbu kogemusi?

Šokolaad on ikka ka hea, tegelikult...


(pilt izismile.com'ist)

Meil on täna maiustamiseks veel suur kausitäis maitsvaid pirukaid - ma hakkasin sellest nädalast pirukaid tegema pühapäeviti, sest Väike Tüdruk ütles, et tema käiks meelsamini Auras ja šoppamas ja muidu patseerimas pigem laupäeviti. Kuid kuna ta ise on praegu veidi tõbine, siis eile käisin üksi. Niisiis ei saanud Väike Tüdruk mind vedada pudipadipoodidesse, kus ma igavusest (sest Väike Tüdruk on pikaldane kaaluja ja vaagija - ta on juba tähtkujult Kaalud) oma raha ka läbi löön, et siis kuu aega - (Mehe) järgmise suurema palgapäevani - häbeneda oma mõttetuid oste ja seda, et planeeritud asjad on ikka veel ostmata, ja suundusin otse Maratisse, kus ma ostsin endale kolm paari puuvillaseid pükse (lounge-style) ja 2 pika varukaga T-särki (casual), mida mul ka tõesti vaja oli. See ontlik beež seelik, millega ma järgmised kaks aastat kodus ringi käia kavatsesin, ei pidanud minu pidevale voodis vedelemisele vastu ja läks pepu pealt kole topiliseks. Panin selle maaleminekuriiete kotti, kuhu lähevad asjad, mille pärast mustaks kandmist võib ära visata - nii ei pea ma riideid maalt vähemalt tagasi tassima.

Aga praegu ütleb Väike Tüdruk, et ta ei tahagi sel aastal maale minna, sest seal pole kõiki neid asju, millega ta oma aega sisustab - põhiliselt meisterdamisvahendeid. Ma mäletan, et mina leidsin küll endale õues alati nikerdamist, kuigi olin ka loomult 'tubane-turts' - nagu isa ütles. Aga Väike Tüdruk tõesti jooksis justkui niisama ringi... Ma siiski loodan, et pikad üksluised suvepäevad panevad ta ümber mõtlema :) - augustikuuni on veel palju aega ja varem pole mõtetki minna, sest marjad pole valmis...

Jõin eile üle nädala aja kohvi - püüan maha jätta :) - ja magasin öösel vaid kaks tundi. Aga täna on nii kaunis päev, et meel on ikkagi helge - ja sedasama soovin teilegi! ;)

Kommentaare ei ole: