esmaspäev, 21. detsember 2015

Viimased paberid

Ma mõtlesin üles pildistada oma ühe nädala paberimajanduse, aga lõpp jääb - nagu ikka lohisema.
Rääkimata sellest, et reedel või nii algas mul jälle 'vaikelu', mil püüan võimalikult vähe liigutada ja häält teha.

Seega näevad päevaplaneerimise leheküljed välja üksjagu imelikud ja valesid asju täis:

Reede:


Laupäev ja Pühapäev:


Veel, soovituslik lugemisvara, mis on kõik ingliskeelne, 
aga kui ma olen 60aastane, siis on ju kõik internetis üleval :)




Siis veel:
köögis on meil vanapabeririiul, kus ootab paberiprügikasti viimist ootav kraam.
Otsisin sealt kartulikoorte alla paberilehte ja leidsin sealt sellise pildi:
Aww!
VT kunagi joonistas ja nüüd otsustas kappe koristades ära visata...
Mina küll ei raatsi - tõin aga enda tuppa, enda paberite vahele.
Armas ju! :)

Ja kui ma VT'le näitasin seda kena konspekti, mis ma Sally Kemptoni meditatsiooniraamatust tegin...


... kehitas VT õlgu ja ütles:
"Sa ju viskad selle lihtsalt minema!"
:D
Jah, paraku...
Selline komme mul on.

Kommentaare ei ole: