esmaspäev, 28. detsember 2015

Öised hetked

Kuna eilse öö veetsin suure põnevusega jälgides, mida palaviku tõusmine ja langemine endaga toob, lubasin endale täna vaikse päeva, 'briifinguks' iseendaga. Pealegi kinnitas Mees, et pool potti suppi on veel järel ja lõunasööki teha pole nagunii vaja. Tõlkeid ka vaja polnud ja ma otsustasin veeta päeva (läbi!)lugedes äsja avastatud blogi KulgKaosKord. Paraku nägin ma õhtu edenedes, et lugeda on veel maa ja ilm, nii et jätsin oma tableti võtmata, et ikka loetud saada täna ja... sain selle läbi pool neli öösel. Issand jumal!, ma püüdsin küll kiirelt-kiirelt, sest kõik ei paelu tähelepanu ühesuguse pingega ja kus andis, seal ma ikka tuhisesin omast arust üle, aga... paistab, et ma ... "tuhisesin" nagu tigu. Polegi juhus, et mul raamatupostitusi pole ammu olnud. Ma ei oskagi enam lugeda. Nelja-aastane bloog pole ju ometi 700-leheküljeline raamat, aga näe...

Kuna ma tabletti ei võtnud, siis pole mul mõistagi uneraasugi.
Lähen duši alla ja hakkan oma hommikuse päevaplaaniga pihta, kuni ma mingil hetkel lihtsalt ära vajun. Aga tuju on hea ja ma tähistan eesmärgi saavutamist (kui ma ka südaööks seda blogi läbi ei saanud, siis vähemalt ei jäänud ma magama enne, kui ülesanne täidetud) ühe mõnusa, rütmika ja sensuaalse lauluga, mis mulle hetkel väga meeldib :)





Lisatud 11.10 järgmisel hommikul.

Ei jõudnudki midagi erilist teha. Käisin duši all, korraldasin pesumajandust, sättisin kappe ja triikisin hunniku pesu ära. Inimesed ümberkaudsetes majades hakkasid ärkama ja õues hakati autode ümber sahistama. Otsustasin, et on aeg meditatsioonipadjale istuda; seejärel lugesin pool lehekülge Dhammapadat ja siis otsustasin unele võimaluse anda, kuigi justkui polnudki unine.
Magasin kolm tundi. Kui ärkasin, siis meditatsiooniks süüdatud teeküünal põles veel :) - seda oli kuidagi vahva näha. Tuju on ka super ja süda ei klopi, nagu tavaliselt pärast liiga vähest und.
Ma arvan, et see šakti puhastustöö tegi mu surematuks   unematuks   unevajadusele lõpu ja nüüd ma olen nagu elektrijänes - hops sinna ja volks tänna :p
(Tegelikult annab unetus samasuguse deliiriumi, milles tunned end kõikvõimsana :)  )
Aga kuni tore on, tuleb seda nautida! :)

Kommentaare ei ole: