teisipäev, 8. detsember 2015

Suudluse järelmaitse

- Pinterest -
Üks suvaline kaunis paarike
Nii et meie president on siis kihlunud!
Ega midagi, palju õnne! :)

Kui Evelin selle suudlemisevärgiga vahele jäi, siis ma seda otseselt ei kahtlustanud, et presidendil endal ongi juba uus daam südames, aga selles olin küll üsna veendunud, et Evelin tunneb juba pikemat aega end halvasti oma abielus. Sest see prohmakas oli tühipaljaks mõtlematuseks liiga suur.

Ma ei tea, kuidas teistel, aga mul on küll elus olnud palju kordi, kus ma üritan tubli olla ja kõik korrektselt teha - kuid see nõuab teesklust, "hea näo" tegemist halva asja/suhte juures, tööl klientidele valetamist vms. Kui su elus on teesklus ja vale(d) ja sa pole tegelikult valetaja-inimene, siis hakkad endast kaugenema ja see on hull tunne. Kui sa elad vales, teed head nägu, aga ise tunned end võibolla alandatuna, vihasena või põlglikuna ja üha kaotad ennast, siis ühel hetkel võib su psüühika sulle appi tulla ja sa teed midagi, mida kõik nimetavad "LOLLUSEKS" ..., aga tegelikult oli see kiirtee sellest olukorrast PÄÄSEMISEKS ja just seda sa vajasidki. Minul on see mitu korda niimoodi käinud. Ilmselt mõni inimene on vähem emotsionaalne ja suudab "teha/öelda mis vaja" - ja see on tõesti hea, et selliseid hea enesevalitsusega inimesi on, aga minu meelest ei maksa ka nende peale vihane olla, kes ei oska pikka aega veenvalt teeselda - ja seda ma ütlesin ka kohe oma blogis sellest suudluse-asjast rääkides. On hea, et selliseid inimesi ka on, kelle teesklemine katki murrab. Üldiselt nii see ju peakski olema. See poleks ju ka hea, kui me kõik läbinisti läbilöögivõimelised sotsiopaadid oleksime.

Ma pole üldse kursis, kas Evelinil ka keegi on, aga... mis muud, kui palju paksu armastust neile mõlemale! :)

Kommentaare ei ole: