esmaspäev, 31. märts 2014

Päevaplaanid

Vähe sellest, et mulle endale meeldib oma päevi ette kavandada ja üsna ühenäolistena elada, olen ma hirmsasti huvitatud ka teiste inimeste päevakavadest.

Niisiis veetsin huvitava aja SEDA Daily Maili artiklit uurides.
Siin on ringdiagrammidel graafiliselt kujutatud paljude kuulsate inimeste päevaplaan.
Südaöö on üleval ja keskpäev all.
Freudi oma (aastal 1910) on näiteks selline:

- Daily Mail: RJ Andrews -


Ja loomulikult pole ühegi maailmakuulsa inimese päevaplaanis selliseid asju nagu koristamine ja väikeste lastega tegelemine... Söövad muidugi kõik, mõni küll vaid üks kord päevas, kuid luuletaja Maya Angelou on ainuke, kes süüa ka teeb. Kadedaks teeb Balzaci päevaplaan: tema magas õhtul kuuest kella üheni öösel ja hakkas siis kirjutama. Kirjutada ongi parem öösel - vähem igatlaadi väliseid stiimuleid. Kuigi on kindlaks tehtud, et öine ülevalolek mõjub tervisele halvasti - sh ka selline, mille puhul öö ja päev ära vahetatakse, kuid unetunnid täis magatakse -, näeb Balzac enamiku teistega võrreldes vägagi elujõuline välja. Ma tahaks ka hirmsasti oma päevaplaani öiseks teha, aga liiga sageli on päevaseid kohustusi...


Kahju, et ma nii palju arvutit kasutada ei oska, et endale ka selline diagramm teha :)
Laenan vist VT'lt sirklit ja joonistan, sest tahan ka! :)





Eilne õhtusöök ja tänane hommikusöök :)



2 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Ahjus tulevad sul diagrammid igal juhul päris kenasti välja.

karikate emand ütles ...

Heh-heh! :)
Sedamoodi jah! :)