pühapäev, 30. märts 2014

Goodbye pants, hello comfort!

Täna hommikul polnud mul eriti aega arvutis oma meelt lahutada, kuna tahtsin Mehele kaks asjakest ära tõlkida. Niisiis valisin ainult ühe blogi, mida vaadata - ja purskasin valjult naerma, kuigi teised veel magasid.

Ma ei tea, kuidas mujal lood on, aga Tartus olen küll näinud, et retuuse või isegi musti sukkpükse kantakse tavaliste pükstena, nii et taguots paistab. Sedalaadi pilte liigub Internetis palju.

Joogariiete tootja Lululemon on aga teinud vinged liibuvad joogapüksid, mis nii hästi naiste kehavõlusid rõhutavad, et naised käivad nendega ka vabal ajal, kontoris ja koolis. Tähelepanu, mida nad selles riietuses enda peale tõmbavad aga häirib autoriteete ja mõned koolid kas juba keelasid või mõtlevad keelata Lululemoni joogapükste kandmise koolis.

No vaat, siit algab nalja osa.
Libauudises räägitakse, et Lululemon olevat leiutanud veelgi mugavamad ja kergemad joogapüksid - nimelt pealepihustatavad. Ühes purgis on 1200 paari 'akrüülist' pükse. Need sobivad iga kehatüübiga ja igale suurusele. Blogitekstis on naljakas VIDEO, mida ma otse Youtube'ist siia linkida ei oska, ja ega ma saagi Youtube'i lehel käia oma vana arvutiga, tavaliselt ma üldse videosid ei ava, aga seekord õnneks tegin teisiti.

Ma juba kujutan ette, kuidas suvist kergust ihaldavad moekad näitsikuid pihustivärvi väel välja tulevad :)
Mida paljam, seda uhkem! :)
Loodetavasti ei hakka keegi neist tänaval 'alla vaatava koera poosi' võtma.



Üks suvaline pilt ilmsüüta retuusidest, mis kandjale endale eestvaates võibolla läbipaistmatud tundusid...




Kommentaare ei ole: