reede, 8. juuli 2016

Unes olen ma luuletaja

Mul on alati padja kõrval paber ja kirjutusvahend, kuna olen rahutu magaja ja pean mõtted ruttu peast välja saama, kui tahan edasi magada. Tavaliselt on need südaöised unenäod - tean, et jään uuesti magama ja hommikul mäletan ainult viimast unenägu, aga tahaks ju kõike mäletada... :)
Kirjutan tavaliselt silmad kinni, et end võimalikult sügaval unemaailmas hoida...
Aga mõnikord ei kasuta ma seda paberit nädalate kaupa.

Täna hommikul nägin, et olin öösel jätnud endale sellise sõnumi:



Practice be the stillphone.

Küll ma juurdlesin, mida see "stillphone" tähendab ja kogu sõnum üldse.
Ja miks inglise keeles?

Mäletan, et see oli hästi oluline :D

Mõtlen, et äkki see tähendas midagi sellist, et "vaimne praktika olgu vaikuse kõnetoru"...
Või "harjuta, ja sa saad rääkida Jumala endaga!" :D

Aga ma olen alati üsna lõbustatud, kui mõne sellise sõnumi iseendalt saan! :)

Kommentaare ei ole: