teisipäev, 26. juuli 2016

Suvi

Nii palju külalisi, nii palju plaane, nii palju rahutu unega öid.
Pidin enda maalemineku edasi lükkama ja loodan, et saan enne sõitu mõned päevad ainult oma perega olla. Seda enam, et vennatütred on praegu Lõuna-Eesti maakodus - mina aga tahan näha nii neid kui ka Issakest, nii et ootan, kuni nad kõik Põhja-Eestis on. Ja Õde muidugi ka. Õde on praegu muidu minu pool käimas, aga hetkel on ta hambaarsti juures...

Naabrite kass hiilis eile sisse ja lõhkus mul kapinupu küljes rippunud kaelakee ära, totu! :P
Oli end julgelt Õe voodis sisse seadnud ja passis sealt mulle ülbelt vastu, kuni ma veepihusti haarasin :D

Ega minust suurt blogijat ilmselt lähinädalatel pole ;), aga see ei tähenda, et midagi oleks viltu. Lihtsalt sõnadeküllus on praegu.


- - -

Mõni tund hiljem...

Oo, ja Vend oma lastega astus läbi. No tillukeste käte kallistusi pole kunagi liiga palju :)

Kommentaare ei ole: