pühapäev, 17. juuli 2016

Kuidas me VT'ga tülitseme

Ajame köögis VT'ga juttu, mina söön, siis pesen pliidi, panen kartulid keema, pesen mõned kraanikausis olnud nõud ja pühin riiulitelt tolmu.

VT: Kas sa oled hakanud mingeid uusi tablette võtma?

Mina: Ei! ... Mis siis?

VT: Sa oled viimasel ajal niiiiiiiiiiiiiii rahulik.

Mina: Aga see on ju hea! Mulle küll meeldib.

VT pahuralt: Nojah, sulle on ju tähtsam meeldida endale, kui meeldida teistele.

Mina naeran: Jah, see on küll tõsi.

Siis saan aru, et mu laps just ütles, et ma ei meeldi talle.


:D


Paar minutit edasi.

VT õige pahuralt ja nõudlikult: Millal ma uue paki Nesquiki kakaojooki saan?

Mina: No kuule, nädala alguses  oli sul veel seda järel. Selle nädala sees oled sa saanud kolm tahvlit šokolaadi, paki kommi, mitu jäätist, millest mõnel oli šokolaad ümber, ja kaks pakki kakaoküpsiseid, aga sa käitud, nagu oleks sul mingi kakaokriis käes.

VT: Ära mind süüdista, ise sa lubasid mul need osta!

Mina: Ma ei süüdista sind nende maiustuste söömises, vaid ma püüan sulle meenutada, et sa oled kakaolisandiga maiustusi sel nädalal juba kuhjaga saanud, nii et pole vaja käituda, nagu oleks sul organismis mingi tõsine kakaopuudus. Ma tahan öelda, et ära tõsta kisa, sest probleemi pole.

VT: Kui probleemi pole, siis miks me siin vaidleme?

Mina naeran: "Umm... because you're a bitch?"

VT kõnnib minema ja mina jään võidumehena naeru kõkutama... 

:D

On meil ka selliseid episoode, kuid tõesti tõesti harva :P Ja millegipärast minult need kunagi head tuju ära ei vii :D


Kommentaare ei ole: